Π(ι)ες ναι.. ναι – ναι – νερό

Εδώ θα βρεις κατηγορία ομορφιάς (γιατί ποιος δε θέλει να είναι και να νιώθει όμορφος?) και στο τέλος της εβδομάδας (ναι, Παρασκευή εννοώ!) ένα μυστικό-τρόπο ζωής- που ακολούθησα και μ’ άρεσε, άρα το μοιράζομαι μαζί σου! Φυσικά, αν κι εσύ το δοκιμάσεις με τη σειρά σου, περιμένω εντυπώσεις και σχόλια!

Στα δικά μας, τώρα. Για τον Ιανουάριο, το μότο είναι ένα! Ενυδάτωση. Και από πού ξεκινάει? Από το νερό! Τείνουμε να το ξεχνάμε το χειμώνα, όμως είναι εξίσου απαραίτητο με το καλοκαίρι (μη φεύγουμε από τη θεματική του blog.. χαχα..). Για να λάμπεις, εσωτερικά και εξωτερικά!

Σήμερα θα αναφερθούμε στο εσωτερικό όφελος της ενυδάτωσης στο σώμα και τη διαύγειά σου. Ο οργανισμός αποτελείται στο μεγαλύτερο ποσοστό του από νερό. Άρα, όταν το στερείται -και, όπως καταλαβαίνεις εσύ του το στερείς- δημιουργείται πρόβλημα, είτε το δέρμα σου είναι θαμπό, είτε το κεφάλι σου το νιώθεις βαρύ, ακόμη και οι επισκέψεις σου στην.. τουαλέτα μπορεί να αραιώσουν. Ας φύγουμε από τις λεπτομέρεις που προκαλέι η στέρηση του νερού, και ας σταθούμε στο πόσο ωραία θα νιώθεις όσο το καταναλώνεις στις επαρκείς ποσότητες (μειώνεται και η κυτταρίτιδα!)!

  • Θα μου πεις, «Δεν ξέρω αν πίνω αρκετό νερό, ξεχνιέμαι». 8-12 ποτήρια τη μέρα είναι κάτι επιτεύξιμο! Αν ξεχνιέσαι, τι να σου πω; Μέτρα τα! Είχα μια εφαρμογή στο κινητό μου, και ενώ ξεκίνησε σαν παιχνίδι, τώρα δεν υπάρχει μέρα που θα πιω λιγότερα από 12 ποτήρια νερό! Άσε που μπορείς να αντικαταστήσεις κάποια από αυτά με χυμούς, ή άλλα ενυδατικά ροφήματα, ακόμη και με σούπες (όχι, η σούπα σοκολάτας με cookies δε μετράει…) ή φρουτοσαλάτες, με το νερό, όμως, τίποτα δε συγκρίνεται!
  • Θα μου πεις, «Βαριέμαι την -ανύπαρκτη- γεύση του». Δοκίμασε να φτιάξεις παγάκια από χυμό που σ’ αρέσει -τα εσπεριδοειδή είναι καταπληκτική λύση τώρα το χειμώνα!- και ρίχνε δυο τρία στο νερό σου για να πάρει γεύση! Ακόμη, μπορείς να βυθίσεις κατεψυγμένα (γιατί στην Ελλάδα δύσκολα θα βρεις φρέσκα) βατόμουρα ή άλλα φρούτα του δάσους! Εναλλακτικά, κάνε αυτό που κάνουν και ορισμένα μπαράκια, ρίξε μέσα στην μεγάλη κανάτα σου (τι εννοείς δεν έχεις κανάτα? Ούτε γυάλινο μπουκάλι? Κάτι θα υπάρχει…) λεπτά κομμάτια αγγούρι, δίνει μια διαφορετική υφή και άποψη στο νερό. Να σου εξομολογηθώ ότι δεν είναι το αγαπημένο μου, μα πριν το απορρίψεις, δοκίμασέ το! Τέλος, μπορούμε να ακολουθήσουμε την αγαπημένη συμβουλή για water infusion, που σου προτείνει δυόσμο στο νερό σου και λεμονάκι, ως άλλο virgin mohito!

  • Θα μου πεις, «Δεν μπορώ το νερό σε τέτοιες ποσότητες, με φουσκώνει». Θα σου πω, το νερό το βρίσκεις στις σωστές τροφές, στα φρούτα και στα λαχανικά, που θα έπρεπε να έχεις πάντα στη διατροφή σου (τα έχω λατρέψει, ενώ παλιά τα βαριόμουν, θα δούμε τρόπους να σ’ αρέσουν κ εσένα, αργότερα!), στις σούπες -όπως ήδη αναφέραμε.
  • Θα μου πεις, «Αρκεί το νερό;» . Την επόμενη εβδομάδα θα συνεχίσουμε την ανασκόπηση. Ένας ακόμη εναλλακτικός τρόπος που σου προτείνω για να παραμένεις στα απαραίτητα επίπεδα ενυδάτωσης, ειδικά εσύ που φοράς φακούς επαφής, είναι οι σταγόνες φυσιολογικού ορού στα μάτια, ιδίως όταν τα νιώθεις στεγνά ή τα παρατηρείς να κοκκινίζουν. Μια στο τόσο, ανακουφίζουν τον καθρέφτη της ψυχής μας και τον βοηθούν να λάμπει!

Κάπου εδώ, θα συμπληρώσω τις γνώσεις σου με κάτι που μου έστειλαν χθες μόλις! Έχει σημασία Πότε ο οργανισμός λαμβάνει το »υδάτινο καλλυντικό» του.
Ειδικότερα, αν πίνεις δυο ποτήρια νερό μόλις ξυπνήσεις, τονώνεται ο μεταβολισμός, ενώ προτείνεται να πίνεις ένα ποτήρι περίπου μισή ώρα πριν το γεύμα και το δείπνο σου (εκτός από τα υπόλοιπα φυσικά!). Μην παραλείπεις να πίνεις ένα ποτήρι πριν το καυτό σου μπάνιο, ώστε να το αναπληρώσει το σώμα σου και να εξισορροπείται η πίεσή σου, και τέλος, ένα ποτήρι -ακόμη- πριν τον ύπνο είναι ευεργετικό, καθώς μειώνει τις πιθανότητες για καρδιακές παθήσεις. Αν θες να μάθεις, εγώ κοιμάμαι έχοντας νερό δίπλα μου και το πρωί που σηκώνομαι το έχω πιεί όλο!

Αρκετά, είπαμε για το νερό -ήπιαμε, όμως αρκετό;- σήμερα και την ενυδάτωση. Την επόμενη φορά θα εστιάσουμε στο πώς ενυδατώνεται ο μεγαλύτερος ιστός μας, που δεν είναι άλλος από το δέρμα! Μέχρι τότε, δοκίμασε το μυστικό ομορφιάς της πρώτης εβδομάδας προς τη δεύτερη και νιώσε ευεργέτης του εαυτού σου!

Υ.Γ. Εσύ τι κάνεις για να χαρίζεις extra νερό στον οργανισμό σου?

6 thoughts on “Π(ι)ες ναι.. ναι – ναι – νερό

  1. Όλα είναι θέμα συνήθειας. Εγώ πλέον μετράω καθημερινά τα ποτήρια νερό που πίνω, γύρω στα 8. Γεμίζω μία κανατούλα νερό, την έχω δίπλα μου στο γραφείο που διαβάζω ώστε να μην ξεχνιέμαι και να χρησιμοποιώ τη δικαιολογία ότι το ξεχνάω με το διάβασμα! Επίσης, πολύ καλό είναι, όπως μου έχει πει η αισθητικός μου, να πίνεις ένα ποτήρι νερό αμέσως μόλις ξυπνάς για να καθαρίζουν τα νεφρά και όλα τα εσωτερικά όργανα.

    1. Έχω ακούσει ότι το πρωί καλό είναι να πίνεις ένα ποτήρι ζεστό νερό με μέλι και λεμόνι… χμμμ… Σχετικά με την κανατούλα, ναι, το ομολογώ, σε παραδέχομαι! Είναι το καλύτερο κόλπο, με εγγυημένο αποτέλεσμα! Αρκεί να θυμάσαι να την γεμίζεις όταν αδειάζει! Μπράβο! Plus!! Στη διάρκεια των εξετάσεων, αν πίνεις νερό η μνήμη ενισχύεται και αποδίδεις περισσότερο! Ήθελα να το συμπεριλάβω στο Post μα κάπως μου διέφυγε!

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

