Ονειροπολώντας στα γαλλικά…

Il n’y a que deux endroits au monde où l’on puisse vivre heureux:  chez soi et à Paris.

Μονάχα σε δυο μέρη του κόσμου μπορεί κανείς να ζει ευτυχισμένα, σπίτι του και στο Παρίσι…

Κ επειδή δεν έχω κλείσει εισιτήρια για το ΣΚ για το λατρεμένο μου μέρος, μου φαίνεται θα επικεντρωθώ, στο πρώτο σκέλος και κατ’ οίκον ευ ζην!
Άλλωστε το cocooning είναι πάλι πολύ στη μόδα!
Σπιτικές απολαύσεις παρέα με αγαπημένους ή και στην απόλυτη ελευθερία της μονάδας.

Όλα αυτά επειδή η γαλλική ταινία που είδαμε εδώ, λίγο πολύ μας ξεσήκωσε να ξεσκονίσουμε τα… γαλλικά μας.

Καιρός για εξάσκηση, δε νομίζεις;

Αλήθεια, έχεις πάει στο Παρισάκι;
Υπόσχομαι σε επόμενη ανάρτηση να μοιραστώ παριζιάνικες αναμνήσεις!
Ως τότε αν θέλεις και εσύ να ταξιδέψεις -πρώτη θέση- μαζί μου ρίξε μια ματιά εδώ!
poster

 

*Τη φωτογραφία την τράβηξα από το μουσείο Pompidou, με την εκπληκτική magnifique θέα, σου λέω ήταν υπέροχα!

2 thoughts on “Ονειροπολώντας στα γαλλικά…

  1. J’ adore Paris! Πολύ όμορφος και ρομαντικός προορισμός.. Κρίμα που δεν έμαθα ποτέ γαλλικά. Μου αρέσει πολύ η γλώσσα, τη βρίσκω πολύ εκλεπτυσμένη όπως και το Παρισάκι..

    1. Θα σου πω κάτι κι ας γελάσεις. Ίσως το να μην ξέρεις την γλώσσα την κάνει πιο μαγευτική και γοητευτική! Το «Ohhh je suis malade et je me sente fatigue», μπορείς να το φανταστείς ως την πιο ρομαντική ατάκα που άκουσες, αν η φωνή του Γάλλου είναι βραχνή, όμως, θα είναι πιθανό ναι ‘ναι επειδή θα είχε πει «Ωωωω είμαι άρρωστος και αισθάνομαι κουρασμένος». Ενώ αν εσύ δεν ξέρεις, η φαντασία σου ελεύθερα μπορεί να πλάσει το παραμύθι της!
      Βέβαια είμαι υπέρ να μαθαίνει κανείς πολλές γλώσσες, έστω μερικές εκφράσεις, είναι ο καλύτερος τρόπος να κρατάω σε φόρμα το νου μου, ξέρεις, να έχω κάτι να ασχολούμαι και να νιώθω ότι θα μου είναι χρήσιμο στο μέλλον! Να, τώρα κάτι σκέφτομαι για Βαρκελώνη, άδικα διάβαζα Ισπανικά?! Επί τη ευκαιρία, πρέπει μετά τις εξετάσεις να τα ξαναπιάσω, γιατί το μόνο που θα τους πω είναι το όνομά μου, και αν πάω, θα θελα να νιώθω λίγο πιο κοντά στους ντόπιους! Να συναντήσω των Javier και να μπορώ να του πω για τις παστίλιες για τον πόνο, στην γλώσσα του!

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

