Μικρές καλημέρες! Αφιερωμένες στους φοιτητές!

Η μέρα ξεκίνησε όμορφα! Με ήλιο, ελαφρύ πρωινό και χρώμα!
Η δική σου;
Εδώ θέλω να ευχηθώ Καλή Επιτυχία σε όσους διαβάζουν και τους περιμένει εξεταστική!!! Ξέρω, είστε πολλοί! Οργάνωση, ψυχραιμία, προσπάθεια και αισιοδοξία! Αν ετοιμαστείς σωστά, έχεις κάνει το χρέος σου!
Υπόσχομαι, μια μέρα θα είναι αυτό το θέμα μας! Τώρα σ’ αφήνω, το πρωινό μου με περιμένει!
Καλή εξεταστική! Και θυμήσου, πολλά μαθαίνεις την περίοδο των εξετάσεων. Δίνε στον εαυτό σου χώρο και χρόνο με δραστηριότητες που σε χαλαρώνουν, ανθρώπους που σε εμπνέουν και καταστάσεις που σε κάνουν να χαμογελάς! Άλλωστε, οι εξετάσεις είναι απλώς μέρος της ζωής σου, όχι πρόβλημα! Διάβασε και μετά διασκέδασε!Goodmorning!Εγώ μετά την απαιτούμενη μελέτη, κακομαθαίνω τον εαυτό μου, σκαρφίζομαι πάντα μια επιβράβευση που με περιμένει…
Εσύ έχεις κάποια συμβουλή να μοιραστείς μαζί μας αναφορικά με μελέτη, εξετάσεις και καταμερισμό χρόνου;

Καλή επιτυχία!!

2 thoughts on “Μικρές καλημέρες! Αφιερωμένες στους φοιτητές!

  1. Σαν φοιτήτρια και εγώ προσπαθώ να βάζω πρόγραμμα, ρυθμίζω πόσες σελίδες θα βγάζω κάθε μέρα, ξυπνάω νωρίς και προσπαθώ τα μεγάλα διαλείμματα να τα κάνω βραδάκι ή αργά το απόγευμα. Μου φτιάχνει τη διάθεση να πίνω και ένα ζεστό καφεδάκι, το έχω πάντα στο γραφείο μου (δοκίμασα το νέο Jacobs μπισκοτάκι αλλά με απογοήτευσε) και φυσικά συνήθως διαβάζω με μουσικούλα χαμηλά. Καλή επιτυχία σε όλους τους φοιτητές!

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

