Κασετόφωνο, η παρέα σου!

Η μουσική είναι για να σε ταξιδεύει…
Αν στο μυαλό σου λειτουργείς με κατηγορίες, αν θες να ακούσεις κάτι ανάλογα με τη διάθεση, τον καιρό, την ώρα της ημέρας ή την κατάσταση την οποία διανύεις, τότε το Κασετόφωνο είναι σωστή επιλογή για σένα! Δε χρειάζεσαι κασέτες, μην ανησυχείς… Το μόνο που ζητάει από εσένα είναι να διαλέξεις τι περίπου θες να ακούσεις και σου παρέχει έτοιμες λίστες μουσικής! Με τραγούδια ελληνικά και ξένα, παλιά και καινούρια, χαλαρωτικά ή ξεσηκωτικά, είναι η νέα μου -σχετικά- αγάπη και ένα μονίμως ανοιχτό παράθυρο στον υπολογιστή μου!
Έχει καταπληκτικά γραφικά, πολλές επιλογές για να διαλέξεις και θυμίζει κάτι από ’90s. Μάλιστα, τώρα, συλλέγουν φωτογραφίες που στέλνουν ακροατές, ώστε να δημιουργήσουν άλμπουμ με φωτογραφίες που θα συνοδεύουν τα τραγούδια… Αν εσύ, λοιπόν, ακούς καλοκαιρινή μουσική και δεις μια εικόνα που σε εμπνέει μη διστάσεις να την φωτογραφίσεις και να την στείλεις, ίσως μετά από ένα διάστημα την δεις καθώς ξανακούς αυτό το τραγούδι! Οι λίστες είναι ευφάνταστες και, μάλιστα, εμπλουτίζονται διαρκώς. Μπορείς να τους στείλεις και εσύ τραγούδια που αγαπάς και σου λείπουν από εκεί, ώστε μελλοντικά να τα συμπληρώσουν…
Όμως, αρκετά με τα λόγια, άνοιξε να ακούσεις κάτι ταιριαστό με τη διάθεσή σου!! Εμένα θα με βρεις να ακούω κάτι τέτοιο

music.jpg

8 thoughts on “Κασετόφωνο, η παρέα σου!

    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Αφού ακούσεις μερικά τραγουδάκια, πες μας, ποια «κασέτα» προτιμάς? Εμένα μου αρέσει η Μαγειρική, είναι πολύ ωραία τραγούδια ξέχειλα από Μεσογειακό ταπεραμέντο και τα καλοκαιρινά και τα μελαγχολικά καμιά φορά! Επειδή έχω καιρό να έρθω στην Ελλάδα, ενίοτε ακούω και τα νοσταλγικά και νιώθω πόσο πολύ μου λείπει! Νομίζω είναι καλό να αποδέχεσαι κάθε στιγμή και να αγκαλιάζεις το συναίσθημα και ας είναι πιο μεστό. 🙂 Ξέφυγα, όμως από το Κασετόφωνο. Ξέρεις, υπάρχουν και ξένα σάιτ με αντίστοιχες υπηρεσίες, άκουγα από παλιά, σου έκανε 3-4 ερωτήσεις και έπαιζε μουσική που θεωρούσε ότι ταιριάζει στην στιγμή!

      1. Καλά….και τι δεν άκουσα;;Στην πρώτη μου περιήγηση μπαίνοντας στις θεματικές διάλεξα »θάλασσα» και τρελάθηκα αρχικά,και μόνο,που είδα gif από μια από τις αγαπημένες μου ταινίες,το Atonement.Άκουσα και τραγούδια,που δε τα γνώριζα!Επίσης μου άρεσαν πολύ οι »περιοχές»!Διάλεξα Βαλκάνια,καθότι λάτρης των χάλκινων!

      2. Και εμένα μ’ αρέσουν τα χάλκινα! Όταν νιώθεις ότι θες να κατακτήσεις τον κόσμο, να γιορτάσεις, να ανακαλύψεις. Είναι το κατάλληλο σάουντρακ! Θάλασσα είναι απίθανη… Εγώ σου λέω, ανάλογα με την περίσταση μα το αγαπημένο είναι το Μαγείρεμα!

  1. Reblogged this on S For Summer and commented:

    Για ταξίδια μουσικά… Με ρετρό μυρωδιά.
    Δυο κουβέντες από τον Κασετόφωνο, πώς ξεκίνησε όλο αυτό. Τώρα που έχει ακόμη περισσότερες κασέτες για να σου κρατούν συντροφιά. Μια παλιότερη συνέντευξή του κοντά μας, στο πάντα καλοκαιρινό S For Summer.
    Και καλή μας απόλαυση.

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

