Σύρος η όμορφη Φραγκοσυριανή, μέρος 1ο

Η πρωτεύουσα των Κυκλάδων, σφίζει από ζωή!
Πλούσια ιστορία, τέχνη, μουσική, ο Απόλλων το Θέατρό της, η «Μικρή Σκάλα του Μιλάνου», η Δημοτική της Βιβλιοθήκη, η υπέροχη αρχιτεκτονική, πλήθος μουσείων, ωραίο φαγητό, καταπληκτική θέα παντού, χρώμα και φως!
Τουρισμός, ναυτιλεία, αγροτική παραγωγή, το Πανεπιστήμιο που στεγάζει.
Λουκούμια και χαλβαδόπιτες, το ιδιαίτερο λουκάνικο με μάραθο και φυσικά το αγαπημένο μου τυρί Σαν Μιχάλη, όλα να τα δοκιμάσεις!
Μπαίνοντας στο λιμάνι θα προσέξεις τις δυο μεγάλες εκκλησίες που δεσπόζουν, την ορθόδοξη και την καθολική, στους δυο λόφους και το βράδυ φωτίζονται. Ο κόσμος ανέμελος, χαρούμενος, ευγενικός και εξυπηρετικός.
Δες μερικές φωτογραφίες να μπεις στο κλίμα…
Αλήθεια, έχεις πάει στη Σύρο; Πού έμεινες;

 

13 thoughts on “Σύρος η όμορφη Φραγκοσυριανή, μέρος 1ο

  1. Όχι δεν έχω πάει. Εσύ ήσουν εκεί αυτές τις μέρες? Οι φωτογραφίες σου πάντα με ξεσηκώνουν. Έχοντας μεγαλώσει σε νησί – έχω 4 χρόνια να πάω πλεον- με το που τις βλέπω θυμάμαι εκείνα τα Καλοκαίρια εκεί κάτω.

    1. Σε ποιο νησί μεγάλωσες; Ήμουν εδώ και εκεί…! Τα αγαπώ και εγώ.. Πολύ τα νησιά.. Το πώς δένεται η θάλασσα με τη στεριά, ο ουρανός με το πέλαγος με μαγεύει!

    1. Xα χα… Μ’ αρέσουν τα ταξίδια, θεωρώ ότι αποτελούν την καλύτερη τροφή για το νου, την φαντασία και φυσικά την γνώση! Μείνε συντονισμένη και για προορισμούς εξωτερικού σύντομα 😉

  2. Μου αρέσει πολύ η πρώτη φωτογραφία, που η λευκή γραμμή των κτηρίων κορυφώνεται, αποθεώνεται, ψηλά στον ουρανό.
    Δεν έχω πάει ποτέ, ρε γμτ..!

    1. Ευχαριστώ για την φωτογραφία! Είναι λίγες ώρες μονάχα από τον Πειραιά, θεωρώ ότι αξίζει να πας, έστω και για ένα ΣΚ! Είναι πανέμορφοι οι τόποι μακρυά από το -κλεινόν- άστυ!

    1. Argyrousa μου ό,τι όμορφο έχεις ακούσει ισχύει! Ελπίζω σύντομα να το διαπιστώσεις και ιδίοις όμμασι..! 🙂 Ευκαιρία να φορέσεις και τα αντηλιακά και τα υπόλοιπα καλοκαιρινά καλλυντικά σου! 😉

  3. Έκανα πρόσφατα κουμπάρο απ’ την Σύρο οπότε θα την επισκεφτώ σίγουρα. Και έχεις μια ευχέρεια στο να μου παρουσιάζεις μελλοντικούς προορισμούς. χαχα
    Καλό μεσημέρι! 🙂

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

