Κατευθείαν από το φούρνο…

Χθες, που λες, ένιωσα την ανάγκη να μου κάνω ένα δώρο… Δυσκολεύτηκα. Χρειαζόμουν κάτι να μου φτιάξει το κέφι και να με βάλει σε τροχιά παραγωγικότητας! Οπότε διάλεξα κάτι κοριτσίστικο, κάτι χαρούμενο, κάτι ξεχωριστό!
bake_me_a_cake_2.jpg

Αφορμή για να δημιουργήσω! Ένα Freshly Baked kit, για να φτιάξω cupcakes και να γεμίσω τον χώρο μου με χρώμα και γλύκα! Και γλυκά, βεβαίως, βεβαίως!

cupcakes.jpg
Ανυπομονώ να έρθουν οι φίλες μου, έχει ειδικές προσκλήσεις, για να τις καλέσω χειρογράφως, ναι το έχω ξεχάσει και εγώ πώς γίνεται… Και να φορέσουμε τις ποδίτσες μας, το καταπληκτικό κουτί μου περιέχει μία -πολύχρωμη φυσικά…-, να ενώσουμε τις (υπερ)δυνάμεις μας στην κουζίνα και έπειτα να ετοιμάσουμε τα δικά μας γλυκάκια, έχει και συνταγή, αλλά από συνταγές, μπορούμε και εμείς να βρούμε αμέτρητες! Να γεμίσουμε αλεύρι, χρώμα ζαχαροπλαστικής, τρούφα, και το σπίτι όλο να μυρίζει φρεσκοψημένες λιχουδιές! Για να τις μοιραστούμε μεταξύ μας και να τις προσφέρουμε σε όσους αγαπάμε πολύ, ακόμη και σε κάποιους που δεν ξέρουμε! Θα βρούμε την κατάλληλη μέρα και θα σε ενημερώσω για το αποτέλεσμα!
freshly_baked_1.jpg
Περιττό να σου πω, ότι υπάρχει αντίστοιχο υπέροχο κουτί, που περιέχει όλα τα απαραίτητα για να κάνεις αυτό ακριβώς, πάρτυ με τους φίλους σου, έχει ποδίτσες για όλους (8 άτομα!), ειδικές προσκλήσεις με αυτή την φοβερή αισθητική, και μπορείς να προμηθευτείς από την ίδια εταιρεία και πανέμορφα χάρτινα κουτάκια για να βάλουν μέσα τις νόστιμες δημιουργίες τους οι καλεσμένοι σου και να τις χαρίσουν ή να τις μεταφέρουν στο σπίτι τους! Τέλειο?? Αυτή φαντάζομαι θα είναι η επόμενη αγορά μου! Δεν μπορώ να περιμένω! Φυσικά θα σε γεμίσω με φωτογραφίες και πληροφορίες για το πώς πήγε η ζαχαροπλαστική μας περιπέτεια…
yum_sweet_treats.jpg
Αλήθεια, σ’ άρεσε? Αν ναι, θα χαρείς ιδιαιτέρως με την αυριανή ανάρτηση… Γιατί κάτι μαγειρεύουμε με το Nakaspaper eStore! Κατευθείαν από το φούρνο!

13 thoughts on “Κατευθείαν από το φούρνο…

  1. Μου άρεσε πολύ και ανυπομονώ για την αυριανή ανάρτηση!! Ότι έχει να κάνει με την κουζίνα απλά με ξετρελαίνει!!!

  2. Πόσο κοριτσίστικο και χαριτωμένο το κουτάκι!! Και τι ωραία ιδέα ένα τέτοιο μάζεμα με αγαπημένες φίλες!! Εγγυημένη η επιτυχία!!* 😉

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

