Ωραία Κοιμωμένη

Τα περισσότερα παραμύθια έχουν δόσεις αλήθειας -για να μην πω επιστημονική βάση και αρχίσεις να γελάς κρυφά. Αλλά αυτό θα το δούμε σε άλλο πόστ! Σήμερα θα μιλήσουμε για την αγαπημένη  μου Ωραία Κοιμωμένη, αχ πόσο μ’ αρέσει αυτή η ιστορία, σκέψου τι άλλο θες, εσύ και οι αγαπημένοι σου (όλο το βασίλειό της!) να κοιμάστε και η τύχη να σου στέλνει τον Πρίγκιπα να σε βρει, νέα, δροσερή και φρέσκια. Ή αλλιώς, πώς να κοιμάσαι και να ξυπνάς ομορφότερη!
Ο ύπνος είναι ένα από τα βασικότερα συστατικά που χρειάζεσαι για να πετύχει η συνταγή της υγείας και της ομορφιάς σου!
Δε χρειάζεται να κοιμηθείς για 100 χρόνια, όπως η Ωραία Κοιμωμένη, μα 6-8 ώρες τη μέρα, χμμμ εννοώ τη νύχτα, είναι απαραίτητες. Για την υγεία, για την ευζωϊα, για την διάθεση, για την ομορφιά. Βοηθά τη μνήμη, προφυλάσσει τον οργανισμό από ασθένειες, σου χαρίζει δύναμη, κέφι και χαμόγελο.
beauty_sleep.jpg
Για να δώσεις τέρμα στα νυσταγμένα ματάκια, να μερικές συμβουλές.
Να προσπαθείς να κοιμάσαι και να ξυπνάς όσο το δυνατό περισσότερο με πρόγραμμα. Οι ίδιες ώρες καθημερινά είναι σχεδόν ουτοπία, μα βάλε τα δυνατά σου για να το πετύχεις.
Ο ύπνος τη νύχτα δεν συγκρίνεται ποιοτικά με αυτόν τη μέρα. Οπότε, μην γίνεσαι βρικόλακας, αυτοί ανήκουν σε άλλα παραμύθια άλλωστε, και πέφτε νωρίς, πριν τα μεσάνυχτα ιδανικά.
Να ανοίγεις τα παράθυρά σου μισή ώρα πριν, ώστε να έχει καθαρό αέρα, μα φρόντιζε η θερμοκρασία του δωματίου να μην είναι χαμηλή, γιατί όσο κοιμάσαι πέφτει και η δική σου θερμοκρασία. Για τον ίδιο λόγο, κάνε ένα ζεστό μπάνιο πριν ξαπλώσεις!
Επίσης, ένα ποτήρι ζεστό γάλα βοηθάει, λίγη ώρα πριν κοιμηθείς. Μιλώντας για φαγητό, να αποφύγεις το δείπνο αργά, να τρως περίπου δυο ώρες πριν πας στο κρεβάτι σου. Σημειωτέον, ότι το αλάτι προκαλεί κατακράτηση υγρών, οπότε μπορείς να το λαμβάνεις μειωμένο μετά τις απογευματινές ώρες.
Όπως έχουμε ξαναπεί εδώ, ένα ποτήρι νερό πριν τον ύπνο βοηθάει πολύ την λειτουργία της καρδιάς! Δοκίμασέ το και δε θα χάσεις.
Η επιλογή του στρώματος και των μαξιλαριών έχει μεγάλη σημασία! Επίσης, να διαλέγεις τα υλικά και τα υφάσματα με προσοχή, βάσει των προτιμήσεών σου, ώστε να αφήνουν το δέρμα να αναπνέει και να έχουν υφή που σε ευχαριστεί. Προτιμώ τα βαμβακερά σεντόνια και τα μαξιλάρια να είναι αντιαλλεργικά!
Καλό είναι ο χώρος που κοιμάσαι να είναι τακτοποιημένος και να σε χαλαρώνει. Μισή ώρα πριν, κλείνε τις ηλεκτρονικές συσκευές που σε αποσπούν, τηλεόραση, υπολογιστή και άνοιξε ένα βιβλίο, με χαμηλή μουσική που αφήνει το νου σου να ταξιδέψει. Μπορείς να μυρίζεις λεβάντα, βοηθάει στον ήρεμο ύπνο! Έχε ένα βαζάκι δίπλα σου, ή βάλε σε υφασμάτινο φακελάκι αποξηραμένη στο μαξιλάρι σου!
Μια συγκεκριμένη ιεροτελεστία πριν τον ύπνο βοηθάει τον οργανισμό να μπει στο κλίμα και να προετοιμαστεί. Το βιβλίο με τη μουσική που λέγαμε, το να κάνεις τον απολογισμό της ημέρας σου, ή το να στρώσεις το κρεβάτι και να βάλεις τις κρέμες σου, για παράδειγμα, αν γίνεται κάθε βράδυ σίγουρα θα σε βοηθήσει! Απέφυγε κάθε τι σου προκαλεί στρες και επικεντρώσου στις αναπνοές σου, ή σε σκέψεις αισιόδοξες και όμορφες! Αν και η γυμναστική αντενδύκνειται για μερικές ώρες πριν τον ύπνο, λίγο stretching νομίζω επιβάλεται!
Αυτά, λοιπόν, για όνειρα γλυκά!

Advertisements

2 thoughts on “Ωραία Κοιμωμένη

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s