Γεύσεις από Ελλάδα

Μεγάλη Πέμπτη σήμερα. Είμαι μακρυά από το σπίτι, πρώτη χρονιά εκτός Ελλάδος. Θυμάμαι όταν ήμουν μικρή, η νονά μου έφερνε απλές λαμπάδες και πάντα όμορφες για να γιορτάσουμε με αυτές την Ανάσταση. Ήταν λιτές, όπως σου είπα, και συνήθως από μελισσοκέρι. Καθώς τις κρατούσα ευωδίαζαν, μετά μύριζαν τα χέρια μου. Αυτή η μυρωδιά έχει μείνει στη μνήμη μου θυμίζοντάς μου Πάσχα, άνοιξη, Ελλάδα, οικογένεια, ασφάλεια και χαρά.

Φέτος, όμως, πάλι δε λείπει το άρωμα από το μελισσοκέρι. Κι ας είμαι μακρυά. Η Στέλλα φρόντισε γι’ αυτό, με τα βιολογικά προϊόντα Απείρανθος που φτιάχνει η ίδια. Η παράδοση συνδυάζεται με την τεχνογνωσία, καθώς συνεχίζει τις συνταγές της γιαγιάς και της προγιαγιάς της και φυσικά παρακολούθησε και ειδικά σεμινάρια. Χρησιμοποιεί πρώτες ύλες παραγωγής της οικογένειάς της, σου λέω είναι υπόθεση οικογενειακή. Λατρεύει, όπως και εσύ, φαντάζομαι, την φύση και ό,τι προέρχεται από αυτήν, με αποτέλεσμα τα όσα δημιουργεί να είναι αγνά και Ελληνικά. Και επειδή ίσως αναρωτιέσαι, το όνομα το διάλεξε από το χωριό Απείρανθος της Νάξου, όπου βρέθηκε ένα καλοκαίρι και το ερωτεύθηκε. Νησί, φύση, θάλασσα, καταλαβαίνεις. Την ενέπνευσε, θα ήθελε να ζει μόνιμα εκεί. Μέρος αγαπημένο.

Εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να διαλέξεις τα προϊόντα που ταιριάζουν στις ανάγκες και στις προτιμήσεις σου. Τα παραγγέλνεις από εδώ και σε λίγες μέρες έρχονται στην πόρτα σου, σε όμορφα βαζάκια ανυπομονώντας να σε ευχαριστήσουν! Εμένα το δεματάκι μου είχε τα απολύτως απαραίτητα, για όλο τον χρόνο. Ενυδατική κεραλοιφή ματιών, κεραλοιφή για χέρια απαλά, εδώ στο κρύο χρειάζονται επιπλέον ενυδάτωση και ένα υπέροχο lip balm με ακαταμάχητη γεύση. Όλα ελαφρά στην υφή, νιώθεις ότι είναι φυσικά και αγνά. Μυρίζουν μέλι, ελαιόλαδο και δεν έχουν συντηρητικά. Φτιαγμένα με επιμέλεια και φροντίδα.

Μείνετε συντονισμένοι… Θα ακολουθήσουν συνεργασίες με γεύσεις από Ελλάδα!

apeiranthos-2.jpg apeiranthos-3.jpg apeiranthos-4.jpg

2 thoughts on “Γεύσεις από Ελλάδα

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

