Γνώρισε την Μαρία από το Get a loca life σε 9+1 απαντήσεις!

Σήμερα, σειρά έχει στις εκμυστηρεύσεις μας η Μαρία από το Get a loca life και την όμορφη Θεσσαλονίκη! Το blog είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς και η συνεργάτιδα/συνάδελφος/συμπαίκτρια/σύμμαχος στην ζωή και στο μπλογκ θα είναι κοντά μας πολύ σύντομα!

Μαρία get a loca life

Η Θεσσαλονίκη βγάζει τα καλύτερα παιδιά – έτσι θέλουμε να πιστεύουμε εδώ πάνω και, τέλος πάντων, υπερασπιζόμαστε μέχρι θανάτου το δικαίωμά μας να μιλάμε για σουβλάκια, Μαλαματίνες, φραπεδιές με άρωμα Θερμαικού, μπουγάτσες και όζες. Αν και ειδικά η τελευταία λέξη θα έκανε την Υπεύθυνη Τομέα να μου πάρει πίσω το πτυχίο Φιλολογίας σε χρόνο dt.

Το blog προέκυψε σαν ιδέα μια από τις αμέτρητες φορές που περνούσαμε ολόκληρες εργατοώρες κάνοντας το τηλέφωνο σκουλαρίκι με την κολλητή μου. Ούτε που φαντάστηκα ποτέ ότι θα φτάναμε εδώ που είμαστε τώρα. Αλλά πάλι, η ζωή είναι απρόβλεπτη, ποτέ μη λες ποτέ – κι αυτό το έχω καταλάβει καλά, από το μεταπτυχιακό μέχρι τα ταξίδια και τους φίλους και τις σχέσεις μου. Ό,τι κορόιδεψα το λούστηκα και τελικά το φχαριστήθηκα κιόλας.

Τρεις αγαπημένες παιδικές αναμνήσεις
Η βόλτα με τον παππού μου μετά τη βροχή, για να χαζέψουμε τα σαλιγκάρια που έβγαιναν στα πεζούλια.
Η μυρωδιά από το κέικ πορτοκάλι που πλημμύριζε το σπίτι κάθε Κυριακή.
Οι κούκλες που μου έφερνε η θεία από το Σικάγο (ω ναι) κάθε φορά που ερχόταν ταξίδι, με τις μπούκλες τους, τα φιογκάκια, τους φραμπαλάδες και τα παπουτσάκια τους.

Τρία αγαπημένα βιβλία
Λωξάντρα, της Μαρίας Ιορδανίδου. Μεγάλη Χίμαιρα, του Μ. Καραγάτση. Ήθελα μόνο ένα αντίο, της Πασχαλίας Τραυλού.

Τρεις αγαπημένοι προορισμοί που με εμπνέουν
Μύκονος, Σαντορίνη, Αθήνα.

Επιπλέον στοιχείο
Αγαπάω το καλοκαίρι πιο πολύ από κάθε άλλη εποχή, για το ξανθό χνούδι στο σώμα, τη μυρωδιά από καρύδα στο δέρμα, την άμμο κολλημένη στα πόδια, το αλάτι που μπλέκει τα μαλλιά μετά τις βουτιές, τα τζιτζίκια το μεσημέρι, τα τριζόνια το βράδυ, τις παγωμένες μπύρες και τη μουσική στα beach bars.