Γνώρισε την Στέλλα Κάσδαγλη σε 9+1 απαντήσεις!

Είμαι πολύ χαρούμενη και συγκινημένη (φέρτε τα χαρτομάντηλα) που είναι κοντά μας (χειροκροτείστε) η αγαπημένη μου (και δική σου, βάζω στοίχημα) Στέλλα Κάσδαγλη (και σταματάω με τις παρενθέσεις). Την διάβαζα χρόνια πολλά. Ένιωθα σα να την ξέρω, έχοντας ξεκοκαλίσει κείμενά της. Και μια μέρα, κατά τύχη την γνώρισα. Νέα, συγγραφέας, μεταφράστρια, μητέρα, συντάκτρια, δρομέας, γυναίκα έμπνευση. Σ’ αφήνω, όμως, να διαβάσεις και να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα.

Στέλλα Κάσδαγλη

Τελείωσα κατά τύχη την Γαλλική φιλολογία στην Αθήνα και βρέθηκα κατά τύχη να δουλεύω στο Cosmopolitan –ως μεταφράστρια στην αρχή, ως συντάκτρια στη συνέχεια. Διάλεξα κατά τύχη το University of East London για το μεταπτυχιακό μου στα Media και μετά επέστρεψα (όχι κατά τύχη) ως αρχισυντάκτρια στο Cosmo. Έμεινα έγκυος, έγινα διευθύντρια σύνταξης, έγραψα το πρώτο μου βιβλίο (Κοιλίτσα.com) εντελώς κατά τύχη, δημιούργησα μαζί με την Γαλήνη Ηλιοπούλου, το δίκτυο mentoring Women On Top, έγραψα το δεύτερο βιβλίο μου (Ήθελα μόνο να χωρέσω). Πλέον έχω σταματήσει να μετράω τι γίνεται κατά τύχη και τι με σχεδιασμό, έχω φύγει από το Cosmo και βάζω κάθε μέρα σε λίγο καλύτερη τάξη τα επόμενα σχέδιά μου -αφήνοντας άπειρα πράγματα στην τύχη.

Τρεις αγαπημένες παιδικές αναμνήσεις
Ψωμί με βούτυρο και ζάχαρη. Κάντι-Κάντι. Να διαβάζω (οτιδήποτε) στα Τρίκαλα Κορινθίας.

Τρεις στόχοι για το μέλλον
Να διαλέγω τις ώρες που δουλεύω. Να κινούμαι, κάθε μέρα. Να γράψω το μυθιστόρημα που τριβελίζει εδώ και ένα χρόνο το μυαλό μου. Να ταξιδέψω για ένα χρόνο στην Αμερική. Τέσσερις, ε; Δεν πειράζει.

Τρεις λατρεμένες συνήθειες
Γιαούρτι με μέλι. Γράψιμο μπροστά στο τζάκι. Μαραθώνιοι Taboo με φίλους.

Επιπλέον στοιχείο
Εκτός από διάβασμα και την μουσική, μεγάλη πηγή χαράς μου είναι η Στεφανία.

 

Υ. Γ. Και επειδή έχει μερικά ακόμη να μοιραστεί μαζί μας η Στέλλα, θα ακολουθήσει αργότερα και β’ μέρος! Μείνετε συντονισμένοι!

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

