Πέταξε μαζί μου

Ή θες ή δε θες. Τόσο απλά. Και αφού θες ζήσε το!

S For Summer

fly_with_me.jpg
Σε θέλω κοντά μου.
Να μου κρατάς το χέρι!
Όταν είμαστε πάνω από την πόλη και βλέπουμε τα φώτα της να τρέχουν.
Πάνω από την μαρίνα, με τα σκάφη αραγμένα να καταστρώνουν το επόμενο ταξίδι τους.

Σε θέλω δίπλα μου.
Να κλείνεις τα μάτια μαζί μου!
Όταν φυσάει πολύ και έχει κρύο, και τα δάκρυα γλιστράνε μαζί με τον άνεμο σκίζοντας τα μάγουλά μας.
Πάνω από τους ανθρώπους, από αυτούς που απολαμβάνουν, που ευγνωμονούν και ευτυχούν.

Σε θέλω πλάι μου.
Να μου γελάς δυνατά!
Όταν οι ταχύτητες είναι τόσο μεγάλες, μεγαλύτερες και από τα ύψη ακόμη και δεν αφήνουν το γέλιο σου να φτάσει στα αυτιά μου, εγώ, όμως, σε ακούω.
Πάνω από κάθε τι φθαρτό και μικρό.

Σε θέλω εδώ.
Να μ’ αγαπάς!
Πάνω από τα όσα στο παρελθόν γνώρισες, πάνω από τα οικεία και τα δοκιμασμένα.

Πέταξε μαζί μου, όπως πετάξαμε εκείνη τη νύχτα μαζί, την σκοτεινή που…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 24 επιπλέον λέξεις

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

