Αγάπη μου! Γύρισα!

Με ρωτάτε στα μηνύματα που στέλνετε πού χάθηκα. Γιατί δεν γράφω. Τι συμβαίνει. Ήρθε η ώρα να απαντήσω. Στον καθέναν ξεχωριστά. Ξεκινάω από εσένα, με τον όρο να μου πεις και τα δικά σου νέα. Τι έχασα τόσο καιρό;

Πολλές οι αλλαγές. Θυμάσαι μου αρέσει πολύ να είμαι σε κίνηση. Ε αυτή η κίνηση με συνεπήρε μακρυά από το πληκτρολόγιο, αφήνοντας κενές τις σελίδες στο τετραδιάκι που καταγράφω στιγμές-έμπνευση (ναι έτσι τις ονομάζω) γιατί αυτές τις στιγμές τις ζούσα, τις ρουφούσα και τις απολάμβανα στο έπακρο. Υποχρεώσεις, ταξίδια, εκκρεμότητες, έρευνα, μελέτη, αλλαγές, δράση με κρατούσαν στο τώρα, τότε, και πού χρόνος να μοιραστώ μαζί σου;

lost_n_found.jpg

Σήμερα, ανανεωμένη, φρέσκια και με-ύφος-μου-λείψες-θα-αναπληρώσω-τον-χρόνο-που-περάσαμε-μακρυά να ‘μαι πάλι εδώ! Για την συχνότητα δεν ξέρω ακόμη. Όμως, υπόσχομαι θα βρίσκεις την συντροφιά σου για την ζεστή σοκολάτα, ή την καλημέρα μου το πρωί, ή ιδέες για το Σαββατοκύριακο που το μόνο που θες είναι να χουχουλιάσεις στο σπίτι. Με σκέψεις, ταξιδάκια, συνταγές, κατασκευές (νέα στήλη, ξεκίνησε χθες δες, [πες μας και την γνώμη σου!] να δούμε πώς θα πάει!), guest posts, διαγωνισμούς και πολλές μυστικές εκπλήξεις.

Δεν αποκαλύπτω περισσότερα. Εδώ να είσαι, να τα δεις. Με τα μάτια σου!
Για να μην ξεχνιόμαστε, μπορείς να με βρεις και στο FB, Pinterest, Twitter, Blogloving, να επικοινωνήσεις μαζί μας, να σχολιάσεις, να μοιραστείς τις σκέψεις σου, να συμμετάσχεις σε διαγωνισμούς, να δεις επιπλέον φωτογραφίες και αναρτήσεις!

3 thoughts on “Αγάπη μου! Γύρισα!

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

