Γνώρισε την Μαρκέλλα από το Do You Speak Gossip σε 9+1 απαντήσεις!

Καλωσορίζουμε την συχνή μας επισκέπτρια Μαρκέλλα, δημιουργό του Do You Speak Gossip! Είναι γλυκειά, δημιουργική, με φαντασία και κατάγεται από την Θεσσαλονίκη! Μπες να δεις το blog της αν δεν το ξέρεις ήδη, για να βρεις πολλά και διάφορα, από μόδα (δες και εδώ!) και ομορφιά, μέχρι ταξίδια! Σ’ αφήνω να την γνωρίσεις, αφού την ευχαριστήσω για την παρουσία της!

μαρκέλλα
Τα τελευταία 3.5 χρόνια η κύρια ασχολία μου είναι το blog μου στο οποίο αφιερώνω το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μου (είτε για να φωτογραφίσω κάποιο από τα outfit μου, είτε για να ετοιμάσω τα επόμενα ποστ μου).
Παράλληλα ασχολούμαι με διάφορα άλλα projects, και part-time δουλειές για να έχω κάποιο εισόδημα. Στόχος μου, όμως, είναι να καταφέρω να ζω από το blogging ή τουλάχιστον να κάνω μελλοντικά μια δουλειά που θα έχει άμεση σχέση με αυτό και τη θεματολογία του.
Έφτασα ως εδώ με αποφασιστικότητα, αγάπη για αυτό που κάνω, πολλή δουλειά και στήριξη από το αγόρι μου αλλά και τους αναγνώστες μου.

Πριν από 4 περίπου μήνες ξεκινήσαμε ένα νέο site με μια ομάδα ατόμων που έχουμε γνωριστεί μέσα από το blogging και έχουμε ταιριάξει. Το site ονομάζεται Stylishly Beautiful, και θα το περιέγραφα σαν ένα online περιοδικό με θέματα κυρίως μόδας και ομορφιάς.
Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη με την μέχρι τώρα πορεία μας γιατί ο κόσμος έχει αρχίσει να διαβάζει καθημερινά το Stylishly Beautiful και δείχνει ενδιαφέρον για τα θέματά μας. Αν και ακόμα είναι η αρχή, είχαμε και έχουμε πάρα πολλές ιδέες στο μυαλό μας για την εξέλιξή του, εντάσσοντας όλο και περισσότερες ενότητες στην θεματολογία μας και εμπλουτίζοντας τις ήδη υπάρχουσες. Οπότε θα δείτε σίγουρα πάρα πολλά από εμάς στο μέλλον.
Για περισσότερες πληροφορίες για την ομάδα μας, αλλά και για το ίδιο το site, επισκεφτείτε μας στο http://www.stylishlybeautiful.com/, και διαβάστε τα άρθρα μας στα Αγγλικά αλλά και στα Ελληνικά.


Τρεις λέξεις που σε χαρακτηρίζουν
Τελειομανής, πεισματάρα και (αρκετά όπως μου λένε) γκρινιάρα (χιχι)
.

Τρείς πηγές χαράς
Το blog μου, το αγόρι μου και οι φίλοι μου.

Τρεις αγαπημένοι προορισμοί όταν αναζητάς έμπνευση
Αγαπώ πολύ τα ταξίδια και ιδιαίτερα αυτά στο εξωτερικό. Αλλά θα πω: Ναύπλιο (λατρεία), Χαλκιδική (σαν γνήσια Θεσσαλονικιά) και οποιαδήποτε χώρα της Ευρώπης βρίσκεται κάθε φορά στην κορυφή της (μεγάλης) λίστας μου.

Επιπλέον Στοιχείο
Κάτι που ίσως δεν ξέρεις για μένα: Είμαι υπερβολικά ντροπαλή (μερικές φορές σε εκνευριστικό σημείο) και δεν αισθάνομαι καθόλου άνετα να βγαίνω φωτογραφίες, και ειδικά μπροστά σε κόσμο και άτομα που δεν ξέρω.

5 thoughts on “Γνώρισε την Μαρκέλλα από το Do You Speak Gossip σε 9+1 απαντήσεις!

  1. Καλημέρα S.
    Πολύ μ’ αρέσει η στήλη σου αυτή γιατί μας δίνει την ευκαιρία να μαθαίνουμε δυο πραγματάκια για bloggers & blogs που ίσως να μην είχαμε την τύχη να γνωρίσουμε μέχρι τώρα και που μπορεί να μας ενδιαφέρουν.
    Να περνάς όμορφα.
    Φιλιά πολλά.

  2. Καλέ εγώ τώρα πήρα χαμπάρι ότι ανέβηκε το ποστ. Καλά που κοιτούσα να δω τι έχω χάσει κι έπεσα πάνω του! Νόμιζα ότι δεν είχε ανέβει ακόμα!😛
    Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι για την φιλοξενία Summer! Να’σαι καλά!🙂

  3. Και εμένα πολύ μου αρέσει η Μαρκέλλα,και απο ότι διάβασα για τον χαρακτήρα της ταιριάζουμε και σε κάποια στοιχεία,καθότι και εγώ γκρινιάρα,ντροπαλή,τελειομανής κλπ.🙂.
    Πολύ όμορφο το blog σου S for summer,μόλις έγινα μέλος του,θα χαρώ να γίνεις και εσύ στο νεό δικό μου,
    φιλιά,
    Δέσποινα.
    http://lipstickandlacelov.blogspot.gr/

  4. Δεν την γνωρίσω…αλλα μια που το ανέφερες, για να ρίξω μια μάτια. Εδω που μένω, η μόδα δε φτάνει για πολλούς..βλέπεις η Γερμανοί τα τελευταία χρόνια αρχίζουν να περιποιούνται…
    Καλημέρα S🙂

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

