Θα έρθει ο Νέος με τα δώρα, με τραγούδια και χαρά.

2015.jpg
Αφού η χρυσόσκονη της νέας χρονιάς γλίστρησε και ξεκουράζεται στα πολύχρωμα ζεστά χαλιά δίπλα στο χριστουγεννιάτικο δέντρο, αφού τα περιτυλίγματα σκίστηκαν και σκόρπισαν λάμψη και χαμόγελα, αφού τα μεγάλα τραπεζομάντηλα βρήκαν τη θέση τους στο ξύλινο συρτάρι, ήρθε, νομίζω, η ώρα του απολογισμού. Όχι μόνο για το αν νιώσαμε τα Πραγματικά Χριστούγεννα, αλλά για το πώς πήγε ο «παλιός ο Χρόνος» και για το πώς ονειρευόμαστε να αγκαλιάσουμε τον επόμενο.

Το 2014 μου άφησε μια γλυκιά γεύση από αλλαγές. Δοκίμασα. Ανακάλυψα. Έζησα αλλιώτικα. Γεύτηκα, που λες, το άγνωστο. Μου άρεσε αυτή η αίσθηση του απέραντου. Του να αγγίζεις το απρόβλεπτο. Οπότε και φέτος, θα αναζητήσω περιπέτεια.
Απήλαυσα περιόδους δημιουργίας, εκεί που θυμάσαι πώς να απελευθερώνεις τη φαντασία σου και να πλάθεις στιγμές, εικόνες. Και έτσι θα επιδιώξω φέτος να συνεχίσω να δημιουργώ, με τα χέρια, το νου, την ζάχαρη, τις νότες, τις λέξεις, τις μπογιές μου.
Διασκέδασα κοιτώντας από τα παράθυρα των τρένων το πράσινο να αγκαλιάζει τον ορίζοντα. Γι’ αυτό και φέτος θέλω να ξυπνάω μέσα σε πετρόχτιστα κάστρα, να κοιμάμαι ταξιδεύοντας στο πέλαγο και να σκαρφαλώνω σε παγωμένες κορφές. Θέλω να ανακαλύψω.
Ζέστανα το σπιτάκι μου, δίνοντάς του τη σφραγίδα μου. Φέτος, λοιπόν, θα συνεχίσω να συμπληρώνω πινελιές, διακόσμησης, κατασκευών, μικρά αγγίγματα που θα το κάνουν πιο φιλόξενο και χρηστικό. Για να χωράει φίλους και αγαπημένους ή για να με ξεκουράζει όταν γυρίζω και θέλω να χαλαρώσω στον μικρό μου χώρο.
Γνώρισα πολλούς ανθρώπους, με άλλους ταιριάζαμε και με άλλους όχι. Οπότε, φέτος θα ευχηθώ να έχω κοντά μου ξεχωριστούς ανθρώπους, γιατί τελικά αυτοί είναι που θα σου κρατήσουν το χέρι και θα τρέξετε παρέα στις περιπέτειες της νέας χρονιάς, θα χορέψετε στις παραλίες, θα ζωγραφίσετε τα όνειρά σας και θα είναι η συντροφιά σου.
Εσύ τι ευχήθηκες για το 2015;

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

