Περί χρόνου και σχετικότητος.

time.jpg

Δευτέρα σήμερα. Πετάγομαι από το μαξιλάρι μου μόλις αρχίζει να γουργουρίζει ο γρίλος που έχω για ξυπνητήρι. Συνειδητοποιώ πως είναι η αρχή της εβδομάδας. Πάλι. Μα πότε πέρασε η προηγούμενη; Και η πριν την προηγούμενη; Πότε ήρθε το 2015 και πότε πέρασε ο Γενάρης;

Ξεχάσαμε ήδη τα New Year’s Resolutions; Έχω ένα μικρό τετραδιάκι που με στρογγυλά απαλά γράμματα μου τα θυμίζει. Αλλά ξέχασα να ζω την κάθε μέρα, να την απολαμβάνω πριν μαζί με τον ήλιο σβήσει και δώσει τη σειρά της σε μια νύχτα με φεγγάρι ολόγιωμο όπως το αυριανό.

Άκουσα κάτι το Σάββατο, δίπλα στη θάλασσα, με το ψαράκι, το λεμονάκι και το ουζάκι που τόσο είχα πεθυμήσει. Ο χρόνος είναι ίδιος για όλους. Φυσικά, θα μου πεις. Μα σκέψου πόσοι κάνουν πόσα και εσύ δεν προλαβαίνεις να προλάβεις…

Σχετικός λοιπόν ο χρόνος μα δίκαιος για όλους, μοιράζεται σαν αγαπητική ερωμένη στις αγκαλιές μας και εμείς πρέπει να βρούμε τον τρόπο να τον κερδίσουμε. Να μας ποθήσει και να μας χαριστεί. Σε εμένα μα και σε εσένα που περιμένεις.

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

