Γνώρισε τον Χάρη Αττώνη σε 9+1 απαντήσεις!

Σήμερα ξανανοίγουμε την αγαπημένη σας στήλη!
Κοντά μας ο Χάρης. Μπορεί να τον έχεις δει, σε κάποια παράσταση, να τον έχεις ακούσει να τραγουδάει, να τον έχεις διαβάσει (έχει και μπλογκ δες εδώ!) ή να τον έχεις πετύχει κάπου στις βόλτες σου στην Αθήνα. Θα τον ξέρεις. Αν δεν τον ήξερες, σίγουρα θα τον έμαθες από τις Ηρωίδες. Ένα αγόρι απλό, ένας άντρας με ωραίους τρόπους, ένας άνθρωπος με πολύ ενδιαφέρουσες σκέψεις. Έτσι, θα μοιραστεί και κάποιες μαζί μας. Να, διάβασε παρακάτω!

haris attonis

Είμαι ο Χάρης και ασχολούμαι με πολλά πράγματα. Πιο έντονα με το θέατρο. Τελευταία και με την τηλεόραση. Ξεκίνησα με σπουδές performing arts και media στο Λονδίνο και συνέχισα με σπουδές υποκριτικής στην Αθήνα. Έχω δουλέψει σε παραστάσεις μεγάλες, μικρές, εναλλακτικές, πιο εναλλακτικές, σε ομάδες μικρές, πιο μικρές, χορού, θεάτρου, μιούζικαλ. Τόλμησα να φτιάξω και τη δική μου ομάδα, την Degreezero και πλέον αναζητώ αφορμές να συνεχίσω να δημιουργώ. Αγαπώ και το τραγούδι και παράλληλα τραγουδάω όπου μπορώ – εκτός από το μπάνιο μου. Αυτήν την εποχή στο θέατρο είμαι στο The Oh Fuck Moment όπου παίχτηκε το χειμώνα στο Bios και το Μάιο θα παιχτεί στο Bob Festival και στην Κύπρο. Ενώ συνεχίζω τα γυρίσματα για την τηλεοπτική σειρά «Ηρωίδες». Κύριος στόχος, πια, το και ζήσαμε εμείς καλά και καλύτερα.

-Tρία ηρωικά πράγματα που εχεις κάνει.
Έχω αποδεχτεί ότι δεν είμαι ήρωας, έχω σταματήσει πολλές φορές σε διάβαση πεζών δίνοντάς τους προτεραιότητα, έχω αγαπήσει έντονα χωρίς ανταπόκριση.
 
 
-Tρεις τρόποι για να βγεις από το comfort zone σου.
Σοκολάτα, πιο πολύ σοκολάτα, ακόμα περισσότερη σοκολάτα.🙂

-Tρία όνειρα που θες να πραγματοποιήσεις.
Nα συνεχίσω να κάνω θέατρο, κινηματογράφο, τηλεόραση (αυτά είναι ένα), να ταξιδεύω περισσότερο με ή χωρίς αφορμή, γεωγραφικά, με το μυαλό και την καρδιά, να ζήσω ένα μεγάλο έρωτα όπως τότε που ήμασταν παιδιά κι ερωτευόμασταν με το παραμικρό ακόμα και μια πεσμένη βλεφαρίδα.
 

-Eπιπλέον στοιχείο!
Τι μου φτιάχνει τη μέρα; Ένα χαμόγελο στο δρόμο χωρίς αφορμή, μια καλημέρα γεμάτη νόημα, ένα κλείσιμο ματιού λίγο πιο διαρκείας, ένα παιδί που αγκαλιάζει τη μαμά του, ένα ζευγάρι που φιλιέται, ένα παγκάκι για αγκαλιές, ένα σπουργίτι που παίζει στο κάγκελο του μπαλκονιού, ένα τραγούδι που μου αφιέρωσες, ένα αιώνιο καλοκαίρι που κουβαλάς μέσα σου, ένα φαγητό που ζέστανες για δύο, ένα τηλεφώνημα να πεις καληνύχτα.

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

