Γνώρισε τη Μαρία Τσώνη σε 9+1 απαντήσεις!

Σήμερα κοντά μας η Μαρία Τσώνη. Μια κοπέλα διαφορετική, φύση καλλιτεχνική και ανήσυχη που όλο εφευρίσκει τρόπους να εκφραστεί, να ψιθυρίσει ή να βροντοφωνάξει τις σκέψεις της, από το χαρτί ή το σανίδι. Σήμερα, μας δίνει -κλέβοντας- τις 9+1 απαντήσεις. Η συνέχεια δική της.

Maria Tsoni

Τρίτη δημοτικού αποφασίζω τι θα γίνω όταν μεγαλώσω. Σπόγγος δίπλα στον πίνακα της τάξης, αλλά οι γονείς μου, μου το απορρίπτουν. Η φαντασία μου που οργίαζε, δεν ήταν καταπολεμήσιμη. Έτσι αποφασίζω να γράψω το πρώτο μου παραμύθι, στην έκτη δημοτικού, που για να είμαι ακριβής, ποτέ δεν το θεώρησα παραμύθι καθώς ακόμα και τώρα είμαι σίγουρη ότι στην επάνω ντουλάπα του δωματίου μου, ακόμα, κατοικεί ο Καρκαλέγκος. Ευτυχώς κάποιοι το θεώρησαν παραμύθι και κέρδισα το πρώτο βραβείο παιδικού συγγραφέα, από την σχολή Καργάκου. Τα 8 χρόνια μπαλέτου στο Royal Academy Of London, δεν κατάφεραν να με μετατρέψουν σε σπόγγο που τόσο επιθυμούσα, ούτε βέβαια και η σχολή μηχανολόγων μηχανικών που τελείωσα μου βρήκε την λύση. Και ενώ έφτανα σε τέλμα, βρέθηκε το θέατρο μπροστά μου, την πρώτη ημέρα ακούω να λέει η δασκάλα, ‘θέλω να γίνετε φωτιά’. Αυτό ήταν, έγινα σπόγγος, έγινα η Ζωή από το ‘Ζωή μου ο Μάθιου’, έγινα το ‘Εγώ και το Εγώ’, από το πρώτο θεατρικό μονόπρακτο της Κατερίνας Αγγελάκη Ρούκ, το Άναρθρο Άδειο και τώρα λέω να γίνω η Δανάη από το ‘Γιατί δεν βρισκόμαστε?’, διήγημα που έγραψα, μιας και τελικά την γραφή δεν την απέφυγα. Αα να μην ξεχάσω, ότι τώρα τελευταία επιθυμώ να γίνω γάτα, σαν την γάτα μου την Ερμιόνη.

-Τρεις αφορμές για να γράψεις.

Αφορμές για να γράψω βρίσκω συνεχώς.

  1. βαριόμουν στην δουλειά και έκανα προσχέδιο του διηγήματος
  2. ο μοναδικός τρόπος να πω αυτά που αισθάνομαι σε έναν άνθρωπο, χωρίς να με χαμπαριάσει.
  3. κομμάτι μουσικής, που μου ξεχειλίζει τα συναισθήματα και πρέπει κάπως να τα οικειοποιήσω

-Τρία όχι που είπες και τα χάρηκες πολύ.

Αποφεύγω να εκφέρω το όχι και προτιμώ να ζω το «προσπαθώ».

-Τρεις κρίσιμες αποφάσεις που πήρες.

  1. να αποδέχομαι τους άλλους όπως είναι
  2. να σέβομαι τις ανάγκες μου
  3. να ζω με τα λάθη μου

-Επιπλέον στοιχείο:

Αναρωτιέμαι τι θα έκανα χωρίς τις φίλες μου, που κατοικούν στα δάχτυλα του ενός χεριού μου.

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

