Γνώρισε την Lorelai Sebastian σε 9+1 απαντήσεις!

Μια φυσιογνωμία του κυβερνοχώρου που διαβάζω από παλιά. Ένα κορίτσι που σε εμπνέει και χαίρεσαι να κοιτάς το μπλογκ του του οποίου την αισθητική λατρεύεις (μπορεί να σχεδιάσει και για εσένα, αμέ, συνέχισε να διαβάζεις!). Αποπνέει ζωντάνια, ξεγνοιασιά και νιάτα. Σήμερα κοντά μας η Lorelai Sebastian!
Γεία σου! Εεεε πάντα νιώθω λίγο άβολα να μιλαω για μένα… Πολλοί δεν το ξέρουν αλλα έχω σπουδάσει Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, οπότε ναι, μπορείς να με πείς και οικονομολόγο. Ωστόσο, πάντα ένωθα οτι δεν ανήκω σε αυτη την επιστήμη, η φύση μου ήταν πιο καλλιτεχνική. Έτσι βρέθηκα το 2011 να σπουδάζω γραφιστική στη Θεσσαλονίκη. Πλέον ασχολούμαι μόνο με αυτό… το λατρέυω γιατί κάθε μερα μπορώ να μάθω κατι καινούργιο, να δημιουργήσω κάτι νέο… και ξέρω οτι γιαυτο δε θα βαρεθώ ποτέ.
Κάπου ανάμεσα σε όλα αυτά προέκυψε και το Lorelai’s Things. Αρχισα να ποστάρω πριν 5 χρόνια και δεν περίμενα σε καμία περίπτωση οτι θα μπορύσα να συνεχίσω ακομα να το κάνω με τον ίδιο ενθουσιασμό. Με κρατάει ακόμα τόσο δημιουργική και μπόρεσα να εξελίχθω ωστε να τολμήσω κ να δοκιμάσω νέα πράγματα… εξάλλου έτσι ξεκίνησα περίπου πριν ένα χρόνο το Etsy Shop. Αυτή τη στιγμή θα με βρείς στη Λάρισα (και σύντομα ελπίζω στους δρόμους της Αθήνας).

Lorelai Sebastian

-Τρία αγαπημένα θέματα για φωτογράφηση.

Πρόσωπα (και σώματα) / Μπάντες σε Live / φαγητοπορνογραφία

-Τρεις λέξεις που θα χρησιμοποιούσαν οι αγαπημένοι σου για να σε περιγράψουν.

ονειροπόλα  /  ενθουσιώδης / ρομαντική
-Τρεις λόγοι για να μιλήσεις σε έναν άγνωστο.
Γιατί στο Once δυο άγνωστοι συναντήθηκαν στο δρόμο και μαζί έγραψαν υπέροχη μουσική. Γιατί στο Before Sunrise δύο άγνωστοι γνωρίστηκαν στο τρένο και ερωτεύτηκαν ξανά και ξανά και ξανά. Γιατί στο Lost in translation δυο άγνωστοι συναντιούνται σε να μπαρ ξενοδοχείου και μέσα σε 2 μέρες αναπτύσσεται μια περίεργη σχέση μεταξύ τους…. 3 πολύ καλοί λόγοι λοιπόν.
Επιπλέον στοιχείο-α:
Είμαι και πάρα πολυ αγχωτική, ίσως δεν φαίνεται αλλα είμαι! Κάποια μέρα θα έχω δικό μου σκύλο και θα τον φωνάζω Bowie.Το καλοκαίρι ΔΕΝ είναι η εποχή μου. Είμαι junkie του Instagram, θα με βρεις εδω. Θα μπορούσα να φοράω συνέχεια πουά και ρίγες
και φλοράλ, και καλσόν, τα καλσόν ειναι αδυναμία! Χορεύω και τραγουδάω όοοολη μερα και ένα καλό πάρτυ πάντα θα είναι η τροφή μου!

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

