Μικρά Αγγλία. Άνδρος μέρος Έβδομο.

μικρά αγγλία

Είχα πάει και άλλες φορές στην Άνδρο. Καλοκαίρι μονάχα. Για να κολυμπήσω, για να επισκεφθώ εκθέσεις τέχνης. Για να μαυρίσω, να σεργιανίσω στην άγρια φύση με τα γάργαρα νερά, για να πάρω λίγο κυκλαδίτικο αέρα. Αυτή τη φορά, ωστόσο, ήταν διαφορετικά.

Ο φίλος μου επέμενε: η άνοιξη είναι η καλύτερη εποχή για να επισκεφθείς το νησί. Ίσως είχε δίκιο. Μου άφησε μια μυρωδιά από λεμόνι, μια γλύκα από αμυγδαλωτά κι ας μην δοκίμασα. Χόρτασα ήλιο και λευκά σοκάκια, διασκέδαση και ξεγνοιασιά. Δε φοβήθηκα τον άνεμο ή τους στριφογυριστούς δρόμους.

Αυτό που απήλαυσα περισσότερο ήταν να καμαρώνω αγαπημένους φίλους να μεγαλώνουν μαζί και να μένουν δεμένοι, πιστοί στις αξίες τους. Ώρες ώρες γίνονται πάλι παιδιά σκανταλιάρικα. Όταν χρειάζεται, όμως, είναι άντρες ώριμοι. Μακάρι όλη η ζωή να ήταν πλεγμένη με τέτοιους αληθινούς δεσμούς. Αίματος. Να ηχούσε τέτοια γέλια και πειράγματα γεμάτα καλοσύνη.

Μου έδωσαν μάθημα για τις σχέσεις, όσο μακρυά και αν είσαι τους φίλους σου τους έχεις κοντά. Έτσι έκανα και εγώ όποτε έφευγα από την Αθήνα, και μου το υπενθύμισαν με τη ζεστασιά τους. Θυμήθηκα πόσο μου λείπουν οι φίλοι μου στην Αγγλία, στην Αμερική, στην άλλη άκρη της πόλης που μπορεί να κάνω καιρό να δω. Αλλά τώρα ξέρω, είναι τόσο κοντά. Μια φωτογραφία και ένα ηχητικό μήνυμα αρκούν για να βρεθούμε πάλι πλάι.

Θα επιστρέψω σίγουρα. Χρωστάω σε κάποια μονοπάτια να τα περπατήσω. Να φωτογραφίσω την πόλη και τα αρχοντικά της. Να απαθανατίσω χαμόγελα στην παραλία, πίνοντας, πάλι χυμό ανανά, φρέσκο αυτή τη φορά. Να χορτάσω κολύμπι και να μαζέψω κοχύλια και βότσαλα.

Άλλωστε το καλοκαίρι μας περιμένει έξω από το παράθυρο!

Αν θες και άλλη Άνδρο, δες τα υπόλοιπα μέρη!

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

