Γνώρισε την Εύα Ολοχάρη σε 9+1 απαντήσεις!

Σήμερα κοντά μας μια διαφορετική καλλιτέχνιδα. Μαγειρεύει τη ζωή (και τα πιο ωραία κολοκυθάκια), δίνει γεύσεις και αρώματα άλλοτε πικάντικα, άλλοτε γλυκά μα πάντα -πάντα σου λέω- νόστιμα. Όταν την γνώρισα από κοντά στο Ρομάντζο επιβεβαίωσε την εικόνα που είχα σχηματίσει διαβάζοντάς την, χαρούμενη, ανοιχτή και αληθινή. Νοιάζεται για τους ανθρώπους και το ενδιαφέρον της το κάνει πράξη, θα δεις παρακάτω. Και είναι πράγματι υπέροχη μαγείρισσα (ναι δοκίμασα και τα σουτζουκάκια της!). Μας έχει τιμήσει και με guest post, εδώ, με μυρωδάτη πορτοκαλόπιτα. Να σου πω την αλήθεια, ανυπομονώ να με καλέσει για φαγητό… Όμως, την αφήνω να σου μιλήσει για να την γνωρίσεις και εσύ!

Εύα Ολοχάρη Funky Cook

Είμαι η Εύα Ολοχάρη αλλά και η Funky Cook, καθώς διατηρώ το ομώνυμο Food Blog.

Ξεκίνησα το blog μου το 2007 δειλά και τα τελευταία χρόνια έχω καταφέρει να το κάνω full time job.

Η καθημερινότητα μου είναι πολύ ενδιαφέρουσα, όλη μέρα δοκιμάζω, μαγειρεύω, φωτογραφίζω και γράφω για το φαγητό.

Η γαστρονομία για μένα είναι τρόπος ζωής, θα ήθελα να καταφέρω να ταξιδέψω και να δοκιμάσω το φαγητό «όλου του κόσμου» σε κάθε ορίζοντα.

Ταυτόχρονα έχω δημιουργήσει την ομάδα Food4Good, όπου μαγειρεύουμε για καλό σκοπό μαζί με ακόμη 6 αγαπημένες-φίλες Food Bloggers.

Είμαι πολύ ευχαριστημένη που κατάφερα να κάνω το χόμπι μου δουλειά, που έχω την δυνατότητα να γνωρίζω ανθρώπους της γαστρονομίας που θαυμάζω αλλά και για τους καλούς φίλους που απόκτησα μέσα από αυτή την ενασχόληση.

Τις υπόλοιπες ώρες μου τις περνάω με τα 2 μου σκυλάκια την Milou και την Maggie.

Αυτό το καλοκαίρι θα προσπαθήσω να γίνω δεινή surfer και να κάνω πολλές-πολλές διακοπές!

-3 λέξεις που για σένα είναι «καλοκαίρι».
Τα βύσσινα.
Το νυχτολούλουδο.
Η αρμύρα.

-3 στιγμές που θα ήθελες να είχε παγώσει ο χρόνος.
Στην χαρά που ένιωσα την στιγμή που κράτησα στα χέρια μου την νεογέννητη αδερφή μου το 1987.
Όταν πάτησα το πόδι μου στην φανταστική Ικαρία το 2002.
Πριν από «εκείνη» την ημέρα του ατυχήματος 2010.

-3 τολμηρά ναι που είπες και τα χάρηκες πολύ.
Ναι, δεν την θέλω αυτή την θέση στο δημόσιο, καλά άκουσες μαμά.
Ναι, ας χωρίσουμε.
Ναι, θα κρατήσω και 2ο σκύλο.

-Επιπλέον στοιχείο.
Το 2012 μου είπαν από λάθος ότι είχα καρκίνο και ζούσα μερικές μέρες με αυτή την διάγνωση. H ζωή είναι μοναδικό δώρο! Όσο «ζούσα» με την λανθασμένη διάγνωση σκεφτόμουν όσες ωραίες στιγμές είχα χάσει ή προσπεράσει, ποιες θα ήθελα να προλάβω να ζήσω και πως θα κάνω ευτυχισμένους όσους αγαπώ. Μην χάνεις λεπτό από την χαρά της ζωής μέσα από τις καλές και κακές στιγμές της!

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

