Γνώρισε την Αθηνά Αλεξιάδου σε 9+1 απαντήσεις!

Η Αθηνά, που λες, όπως έχουμε ξαναγράψει εδώ, είναι η Νεράιδα των μικρών πραγμάτων. Τους δίνει πνοή, τα μετατρέπει, τα αλλάζει και τα ετοιμάζει να αγαπηθούν από νέους ιδιοκτήτες. Είναι καλλιτεχνική και ανήσυχη φύση, γελαστή και πολύ ευχάριστη παρέα. Της αρέσουν τα πολύχρωμα μικρά γλυκάκια -αλλά λυπάται να τα φάει, αλλά τελικά τα τρώει-, οι βόλτες με το αυτοκίνητο και η κάθε είδους δημιουργία. Θα την αφήσω να μιλήσει για εσένα.

Αθηνά Αλεξιάδη s for summer

Σύμφωνα με το πτυχίο μου είμαι διακοσμήτρια! Η αληθεια όμως είναι λίγο πιο μακρυά από αυτό… Στη σχολή αυτή πήγα γιατί η άλλη μου επιλογή ήταν η Θεολογική Αθηνών -κοινώς…μαυρο πανί για μένα! Μετά από μερικά χρόνια περιπλάνησης σε διάφορες δουλειές κατέληξα σε αυτό που πάντα ήξερα ότι θέλω να κάνω! Να έχω δηλαδή ένα χώρο, το My_place, υπόγειο κατά προτίμηση για να μην είναι ευκολα προσβάσιμος από τους περιδιαβαίνοντες, και εκεί μέσα να αλλάζω τα πάντα!

Μαζεύω συνήθως έπιπλα από τους δρόμους, που τα φορτώνω στη σχάρα του αυτοκινήτου (ο πατέρας μου, μου την έκανε δώρο όταν του είπα τι θέλω να γίνω «όταν μεγαλώσω») , τα πηγαίνω στο υπόγειο και τους δίνω άλλη μια ευκαιρία να συνεχίσουν την ιστορία τους μέσα σε νέα σπίτια και να δημιουργήσουν αναμνήσεις σε καινούρια «αφεντικά»!

Τρία πράγματα τελικά με οδήγησαν σε αυτό:το εργοστάσιο ξυλείας του πατέρα μου στο οποίο μεγάλωσα και έμαθα εκεί να αγαπώ το ξύλο και πιο πολύ ακόμα τους μάστορές του, η αρχαιολογική υπηρεσια που εργαζόταν η μητέρα μου και περνούσα κι εκεί πολλές ωρες από μικρή με τους συναδελφους της που με έμαθαν να αγαπώ και να σέβομαι ό,τι παλιό και, τελικά, το αρχιτεκτονικό γραφείο που εργάστηκα μετά τη σχολή όπου εκεί μπαμπάς και κόρη (τα αφεντικά που ήταν μάλλον πιο πολύ οικογένεια) με έμαθαν να βλέπω τη ζωή με φρέσκια ματια, να καταλάβω ποια είμαι και τελικά να βρώ το όνειρο μου και να τολμήσω να το κυνηγήσω!

-Τρεις γευσεις που σου ξυπνούν δυνατες αναμνήσεις.

Α. ψωμί με βούτυρο και ζάχαρη (μου το εφτιαχνε η γιαγιά μου)

Β. παγωμένη βυσσινάδα αληθινή,σπιτικη

Γ. μαλλί της γριάς

-Τρεις μυστικές δυνάμεις που θα ήθελες να έχεις.

Α. να ήξερα τη συνταγή για το μαγικό φίλτρο του πανοραμίξ που σε κάνει ανίκητο

Β. αυτό που έκανε η Μπάρμπαρα Ίντεν στη σειρά «Το τζίνι και η Τζίνι» που με το γνωστό κούνημα του κεφαλιού έκανε ό,τι ήθελε

Γ. με κάλυψαν τα δύο παραπάνω

-Τρεις αγαπημένες συνήθειες.

Α. να κατεβάζω την κολλητή μου από το σπίτι της για ένα τσιγάρο και να την γυρνάω πίσω μετά από 3 ώρες!

Β. να πηγαίνω το χειμώνα στη θάλασσα

Γ. να βλέπω Κωσταντάρα και Αυλωνίτη πριν κοιμηθώ

-Επιπλέον στοιχείο.

Μια μέρα θα τα παρατήσω όλα και θα πάω να ζήσω σε ένα πολύ γαμάτο χωριό που δεν έχω ανακαλύψει ακόμα

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

