Γνώρισε την Τίνα Μιχαηλίδου με 9+1 απαντήσεις!

Η Τίνα Μιχαηλίδου σήμερα κοντά μας στις 9+1 απαντήσεις, μια στήλη για να γνωρίσουμε πτυχές κάποιων ανθρώπων γύρω μας, που ασχολούνται με την τέχνη οποιασδήποτε μορφής και τη δημιουργία. Η Τίνα, είναι ένα πλάσμα αισιόδοξο, ένα κορίτσι – blogger με πολλή απήχηση στο διαδίκτυο και μεγάλα χαμόγελα. Δες το μπλογκ της, Το It’s My Life By Tina Michaelidou.

Τίνα ΜιχαηλίδουΜε λένε Τίνα Μιχαηλίδου και είμαι Ταυρίνα. Η ζωή μου δεν έχει και τόσο ενδιαφέρον εκτός από ένα σημείο, εκείνο της κατάθλιψης. Ήταν από τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μου και ένας λόγος που ξανάρχισα το blog μου είναι αυτός. Το It’s My Life By Tina Michaelidou είχε ξεκινήσει με άλλο όνομα πριν από 3,5 χρόνια και ήταν ιδιωτικό. Το άνοιξα πάλι πριν πολύ καιρό και το έφτιαξα από την αρχή.

Είμαι πολύ ευχαριστημένη από αυτό που κάνω και φαίνεται όπως μπορείτε να δείτε εδώ, και τώρα που έχω ξεπεράσει πολλές καταστάσεις χαμογελάω και πάλι. Το blog μου φαντάζομαι να εξελίσσεται σε κάτι δυνατό από δω και πέρα αλλά δεν θέλω να κάνω και πολλά όνειρα, ζω πάντα την στιγμή και όπως έρθουν τα πράγματα.

-Τρεις ανέσεις που δεν ήθελες να θυσιάσεις.

Tο κινητό μου, το blog μου και ο υπολογιστής, τα χρησιμοποιώ τόσο πολύ που δεν μπορώ να τα αποχωριστώ

-Τρεις τόποι που θες να επισκεφθείς.

Αμερική γιατί έζησα ένα χρόνο εκεί όταν ήμουν μωρό και θέλω να πάω ξανά, Σαντορίνη γιατί αγαπώ το νησί αυτό και, τέλος, Ναύπλιο που είναι έρωτας για εμένα.

-Τρία επαγγέλματα που πιστεύεις ότι θα σου ταίριαζαν.

Χμ νομίζω υπεύθυνη εκδηλώσεων, δημόσιες σχέσεις και ηθοποιός, δεν ξέρω, ίσως να κάνω και λάθος, αλλά επειδή έχω το μπλα μπλα ίσως και να μου ταίριαζαν.

-Επιπλέον στοιχείο.

Να χαμογελάτε γιατί σας αξίζει, ακόμα και εάν έχετε δυσκολίες, ακόμα και εάν έχετε κατάθλιψη αξίζει να παλέψετε για εσάς, για αυτό να χαμογελάτε πάντα!!!

2 thoughts on “Γνώρισε την Τίνα Μιχαηλίδου με 9+1 απαντήσεις!

  1. Πολύ όμορφο άρθρο για ένα πολυπράγμων κορίτσι,την Τίνα!Να είναι πάντα δυνατή και γερή,που είναι και ταυράκι στο ζώδιο και στο blogging!!Φιλιά!

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

