Γνώρισε τη Μαρούλα Αθανασάκου σε 9+1 απαντήσεις!

Στις 9+1 απαντήσεις του S For Summer, έρχονται καλλιτεχνικές ψυχές και μέσα από 9+1 απαντήσεις μας δείχνουν ένα (επίσης καλλιτεχνικό) κομμάτι του εαυτού τους. Η στήλη που τόσο αγαπάτε και περιμένετε με ανυπομονησία, σήμερα φιλοξενεί ένα κορίτσι της διπλανής πόρτας, μια γλυκιά καστανή Ελληνίδα που έχει τόσα πετύχει στον κλάδο της, παρά το νεαρό της ηλικίας της. Η Μαρούλα Αθνασάκου, δημιουργός του High and Chic, γράφει (σε ελληνικά και αγγλικά για το ξένο κοινό), ποζάρει, βρίσκει θεματολογία και το κρατά ενήμερο στα σόσιαλ μήδια (όπως εδώ κάνε λάικ!), ενώ, παράλληλα δραστηριοποιείται με επιτυχία στο χώρο της μόδας και της ομορφιάς. Τώρα η σειρά της να σου μιλήσει!

High and Chic Maroula Athanasakou for S For Summer 9+1
High and Chic Maroula Athanasakou for S For Summer 9+1https://wordpress.com/post/45868533/3454

Ξεκίνησα από σπουδές γεωγραφίας και συνέχισα σε σπουδές μόδας, styling, make up και βιτρίνας και με ενδιαφέρει όσο μπορώ να αποκτώ γνώση και εμπειρία πάνω σ’ αυτό και να εξελίσσομαι. Έπειτα από πρακτικές στο Marie Claire και στο Πρωινό του Ant1 με ενδιαφέρει είτε να γράφω για μόδα, είτε να δημιουργώ εικόνα. Μέσα από το blog μου δίνω καθημερινά προτάσεις για ένα ξεχωριστό αλλά προσιτό look.

-Τρεις στιγμές που θα ήθελες να ξαναζήσεις.

Τα φοιτητικά μου χρονια (οκ δεν είναι στιγμή, αλλά είναι η αγαπημένη μου εποχή).

Το πρώτο show στο οποίο έκανα το styling, τόση ευτυχία και αδρεναλίνη.

Την πρώτη μου μέρα στο Marie Claire όπου και έκανα πρακτική. Η αίσθηση του ξεκινήματος σε ένα τόσο μεγάλο περιοδικό και όλα αυτά τα καινούργια πράγματα που μάθαινα ήταν απλά εκστατική.

-Τρία ναι που θες να πεις.

Ναι στο camping. Μου φαίνεται υπερβολικά δύσκολο αλλά θα ήθελα να πω το μεγάλο απελευθερωτικό ναι και να το δοκιμάσω.

Ναι στο να ζήσω στο εξωτερικό. Όσο το θέλω άλλο τόσο με φοβίζει το άγνωστο .

Ναι σε μία προταση γάμου. Χαχαχα όχι τώρα, αλλά κάποια στιγμή όταν θα αποφασίσω πως μπορώ να δεσμευτώ για πάντα και αυτό θα μου αρέσει κιόλας.

-Τρεις αφορμές για να παραμένεις παιδί.

Η κολλητή μου από την Τετάρτη Δημοτικού και οι αυθόρμητες αποφάσεις στιγμής που παίρνουμε συχνά με κάνουν να νιώθω πως είμαι και πάλι παιδί.

Οι μικρές αποδράσεις στο χωριό μου, εκεί πέρασα όλα τα παιδικά μου καλοκαίρια οπότε και μόνο η επιστροφή σε αυτό με κάνει να αναβιώνω αυτή την ξεγνοιασιά.

Το να διοργανώνω εκπλήξεις δημιουργώντας μοναδικά πράγματα για αγαπημένους. Η χαρά της αναμονής αλλά και της δημιουργίας με κάνουν και ξανανιώνω παιδί.

-Επιπλέον στοιχείο.

Μου αρέσει να περπατάω ξυπόλυτη μονίμως, θα περπατούσα ακόμα και στο δρόμο αν γινόταν γιατί με κάνει να νιώθω ελεύθερη και ευτυχισμένη.

Έξτρα πόντοι: να περπατάω ξυπόλυτη και να παίζω ταυτόχρονα με το νερό ποτίζοντας λουλούδια, παίζοντας μπουγέλο η οτιδήποτε άλλο αρκεί να υπάρχει λάστιχο και επαφή με το νερό τα καλοκαίρια.

One thought on “Γνώρισε τη Μαρούλα Αθανασάκου σε 9+1 απαντήσεις!

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

