Γνώρισε την Ανδριάνα Βούτου σε 9+1 απαντήσεις!

Την διάβασα τυχαία στο Enfo. Μάλλον με διάβασε και εκείνη. Και έπειτα κείμενο με το κείμενο ήταν σιγά σιγά σα να κάνουμε παρέα, σα να γνωριζόμαστε. Ένα κορίτσι που δεν έχω συναντήσει ποτέ από κοντά, μα έχω διαβάσει πολλές φορές είναι σήμερα εδώ, για να το διαβάσεις και εσύ και να είναι σα να γνωρίζεστε! Η Ανδριάνα!

Andriana S For Summer

Είμαι η Ανδριάνα και αν με ρωτούσες ένα χρόνο πίσω θα σου απαντούσα με περίσσια μελαγχολία πως τα όνειρα μου είναι αμέτρητα, τα ήδη πραγματοποιημένα ελάχιστα. Ένα χρόνο μετά, η Ανδριάνα, ευτυχώς, δεν είναι η ίδια και τα όνειρα που ήδη βρίσκονται τσεκαρισμένα στη λίστα είναι πιο πολλά απ’ ό,τι μπορούσε να φανταστεί.

Είμαι από την όμορφη Ζάκυνθο με το ξακουστό «Ναυάγιο» αλλά τα τελευταία τέσσερα χρόνια ζω στην πλανεύτρα Αθήνα. Σπουδάζω στο «ακατάστατο» Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο και το ανήσυχο πνεύμα μου δε μ αφήνει σε ησυχία. Μαθαίνω νοηματική ελληνική γλώσσα και ισπανικά. Όνειρο να ζήσω στη Lyon για λίγο το γαλλικό ρομάντζο. Στόχος να μάθω το σύστημα τυφλών Braille και να ταξιδέψω σε όλον τον κόσμο γνωρίζοντας όμορφα μέρη, γλυκούς ανθρώπους και «κατακτώντας» άλλες κουλτούρες.

Αν θες να δεις τα «ορνιθοσκαλίσματά» μου μπορείς στο http://www.thinkover.gr/author/andriana-voutou/ αλλά και στο προσωπικό μου ημερολόγιο/blog http://lavyrinthosnous.blogspot.gr/ . Θα με βρεις τα κρύα σαββατοκύριακα σε μια γωνίτσα με ένα τσιπουράκι στο χέρι να σιγοτραγουδώ στην παλιά μπουάτ «Απανεμιά», κάπου στα στενά της Πλάκας.

-Τρία όνειρα που έχεις πραγματοποιήσει.

Τους τελευταίους έξι μήνες γνώρισα πολλούς ανθρώπους από διαφορετικές πόλεις, χώρες, ηπείρους. Ένα όνειρο που είχα από παιδί just checked. Κατάφερα να μείνω μόνη μου επιτέλους χωρίς γονείς και συγκατοίκους. Home alone bitches και περνάμε ζάχαρη. Κάνω αυτό που αγαπώ, γράφω! Βελτιώνομαι κι έτσι, το όνειρο έγινε πραγματικότητα αλλά πάντοτε θα μείνει ατικάριστο (δική μου λέξη!) γιατί ο πήχυς είναι ψηλά…

-Τρεις συνήθειες που θα ήθελες να αλλάξεις (αν θες να δεις πώς κλικ εδώ!).

Όλοι αγαπάμε να μισούμε την καθημερινότητα μας. Η ρουτίνα είναι κάτι που όταν το έχεις το καταριέσαι αλλά όταν δεν το χεις είναι λες και χάνεις την ασφαλιστική σου δικλείδα. Αγαπώ την συνήθεια μου να στρώνω κάθε πρωί το κρεβάτι και να ρίχνω ανάλαφρα την κουνουπιέρα για να νιώθω σαν μια μικρή πριγκίπισσα αλλά πόσο με νευριάζει η συνήθεια μου να ξεχνάω στα τασάκια τα αποτσίγαρα όλη μέρα μέχρι να γεμίσουν ως επάνω. Ή το μόνιμο άγχος κάθε φορά που χτυπάει το τηλέφωνο. Απλό μα εκνευριστικό! Και πόσο θα ήθελα να μην αφήνω πράγματα τελευταία στιγμή. Τρανό παράδειγμα, ώρα δύο το μεσημέρι, γουργουρίζει λίγο το στομαχάκι. Δυο ώρες αργότερα, το στομάχι «φωνάζει» απ΄ την πείνα κι εγώ τότε ξεκινώ να μαγειρεύω (αν δε βαριέμαι).

-Τρία πράγματα που σε κάνουν να ερωτευθείς.

Ο ενθουσιασμός μου είναι κάτι που με χαρακτηρίζει. Ενθουσιάζομαι με ένα γευστικό κοκτέιλ που δοκιμάζω για πρώτη φορά λες και κέρδισα το λόττο. Ο έρωτας ενώ κρύβει ενθουσιασμό έρχεται δύσκολα για μένα. Ερωτεύομαι τις ευγενικές ψυχές, τους γλυκούς ανθρώπους, τα αληθινά μάτια. Ερωτεύομαι την καλλιτεχνική φύση που με τραβά σαν μαγνήτης. Μουσικοί, ηθοποιοί, συγγραφείς: το «αδύναμο» μου σημείο! Τέλος, απλά ερωτεύομαι το θάρρος της γνώμης, να μπορεί ο άλλος να ‘ρθει και να «ξεγυμνωθεί» συναισθηματικά μπροστά σου χωρίς να φοβάται, να ντρέπεται ή να βάζει μπροστά τον εγωισμό του.

-Επιπλέον στοιχείο.

Αγαπώ τα βιβλία, τις αμερικάνικες σειρές, την αγγλική γλώσσα, τη μουσική, το πιάνο που μου αγόρασε η γιαγιά μου όταν ήμουν παιδί, το χορό που συνήθιζε να με γεμίζει ζωντάνια τις Κυριακές και τις αγκαλιές.

«Μισώ» την αγένεια, την δήθεν άνετη συμπεριφορά, τον φανατισμό, το φασισμό, τη βία, τους ανθρώπους που κάνουν κακό στα ζώα, τις φιλίες που χαλάνε χωρίς λόγο, τη φράση «δε μπορώ» και την τυπική εκπαίδευση του ελληνικού σχολείου και του ελληνικού πανεπιστημίου.

Αν ήμουν ζώο θα διάλεγα πτηνό για να ταξιδεύω σε ολόκληρο τον κόσμο και να πετώ στα σύννεφα, όπως κάνω και τώρα, χωρίς όμως να φοβάμαι μήπως πέσω.

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

