Γνώρισε τον Κωνσταντίνο Πλεμμένο σε 9+1 απαντήσεις!

Ο Κωνσταντίνος, ηθοποιός, θα μπορούσε να είναι το αγόρι της διπλανής πόρτας. Περιγράφει το θέατρο ως «άνοιγμα προς τον εαυτό σου». Δραστήριος, δημιουργικός και ευαίσθητος, πιστεύει ότι η ζωή είναι μια φάρσα, διαβάζει πολύ, είναι τρελαμένος με τα βιντεοπαιχνίδια και πάντα όταν έρθουν τα ποπ κορν πεινάει. Τον είδες πέρυσι σε διάφορες σκηνές και του χρόνου μάλλον θα τον συναντάς ακόμη συχνότερα στα καλλιτεχνικά δρώμενα. Σήμερα κοντά μας μιλάει για τα καλοκαίρια του και για άλλα…

S For Summer Konstantinos Plemmenos

(Φωτό από Τζίνα Σταυρουλάκη)

Είμαι ηθοποιός. 28 χρονών. Ο Κωνσταντίνος Πλεμμένος. Σπούδασα στο Εθνικό Θέατρο και αποφοίτησα το 2014.

Το πρώτο μου καλοκαίρι, το θυμάμαι ως μακρινή παιδική ανάμνηση να είναι στην Κύθνο. Συγκεκριμένα, θυμάμαι πως πήγα να πνιγώ σε κάποια παραλία που δε θυμάμαι και πήγε να με σώσει ένας άγνωστος κύριος. Με έσωσε, τελικά. Αυτό μπορεί να μας ερμηνεύσει ότι η βάση των συναισθημάτων μου είναι ο φόβος.

Το πιο ωραίο μου καλοκαίρι το έχω περάσει στην Αμοργό. Ερωτευμένος με το φαγητό.

Η μητέρα μου είναι από την Ιεράπετρα και ο πατέρας από το Ζιγοβίστι Αρκαδίας.

Το κυριότερό μου μέλημα ήταν να γίνω επαγγελματίας ηθοποιός.

Τώρα, το κυριότερό μου μέλημα, για όταν μεγαλώσω κι άλλο, είναι να κάνω μια χαρούμενη οικογένεια.

-Τρεις ήρωες που θες να ερμηνεύσεις

Τον Άμλετ γιατί είναι ο πιο φιλόδοξος ρόλος και λέει τα πιο ταπεινά λόγια.

Τον Διόνυσο στις Βάκχες που απενοχοποιεί την αλαζονεία του ανθρώπου. Ας είμαστε και λίγο αλαζόνες με στόχο την αγάπη.

Τον Τζον Σνόου γιατί σκεφτόμουν όλους τους λογοτεχνικούς ήρωες που θέλω να ενσαρκώσω και συνδυάζει τη ψυχοσύνθεση όλων αυτών των ρόλων. Έχει κάτι από αγιότητα. Είναι Άγιος.

-Τρεις τόποι όπου θες να βρεθείς

Στο Πήλιο γιατί είναι πανέμορφο χειμώνα καλοκαίρι.

Στο Εργοστάσιο Σοκολάτας του Τσάρλυ.

Στο Παρίσι. Έχω ξαναπάει. Και θέλω να ξαναπάω.

-Τρεις ενδείξεις ότι είσαι ερωτευμένος

Δεν τρώω πολύ. (Ή τρώω πολύ.)

Δε σκέφτομαι.

Είμαι ερωτευμένος.

-Επιπλέον στοιχείο

Κάτι για το οποίο παλεύω είναι η πρακτική αγάπη, η ελευθερία έκφρασης συναισθημάτων.

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

