Γνώρισε την Νικολέτα Οικονόμου σε 9+1 απαντήσεις!

Η Νικολέτα Οικονόμου, ή αλλιώς Chocofreta, η εμπνεύστρια, δημιουργός και πρωταγωνίστρια του ομώνυμου blog, να δες εδώ, είναι ένα φωτογενές, όμορφο και αυθόρμητο κορίτσι. Ευγενική και ευχάριστη, δεν της αρέσουν τα πολύ πρωινά ξυπνήματα χωρίς λόγο, η αγένεια, τα ακραία πράματα, και προτιμά την ηρεμία. Αγαπά τους προσγειωμένους, πράους και καλοσυνάτους ανθρώπους και στην ιδανική φίλη θα έβλεπε αγάπη, κατανόηση και θαυμασμό. Θα ήθελε πολύ να επισκεφτεί την Μπογκοτά, την Καζαμπλάνκα και την Ακτή Ελεφαντοστού, φαντάζομαι εκεί θα συγκέντρωνε καταπληκτικό υλικό για το blog της. Μιλώντας για υλικό, μια καλή φωτογραφία κατά τη Νικολέτα, είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων, πρέπει να έχεις καταρχάς αυτοπεποίθηση, καλή διάθεση και να ξέρεις να παίζεις με το πρόσωπό σου, μας είπε. Άκουσέ την και δε θα χάσεις, δες τις φωτογραφίες της και θα καταλάβεις! Όταν είναι ερωτευμένη γίνεται πιο χαρούμενη, αποδίδει καλύτερα στην δουλειά της και ανακαλύπτει περισσότερο τον ίδιο της τον εαυτό. Τώρα σειρά σου να την ανακαλύψεις στις 9+1 απαντήσεις που μας έδωσε!

Nikoleta Chocofreta Oikonomoy S For Summer

(Φωτογραφία από Sakis Gatziaris)

Ονομάζομαι Οικονόμου Νικολέτα, αλλά κυκλοφορώ στο instagram και στο facebook ως Νikoleta Chocofreta. Ξεκίνησα το μπλογκ μου πριν περίπου 4 χρόνια, αλλά συστηματικά ασχολούμαι περίπου εδώ και ένα χρόνο. Από μικρή ηλικία μου άρεσαν τα ρούχα, μιας και η μαμά μου ήτανε μοδίστρα, οπότε μεγάλωσα μέσα σε υφάσματα και κλωστές. Όταν σπούδαζα στην Πάτρα, συνειδητοποίησα ότι έχω περισσότερη όρεξη να πάω για ψώνια, παρά να παρακολουθήσω το μάθημα και κάπως έτσι γεννήθηκε και το μπλογκ μου. Κάποια στιγμή θα ήθελα να ασχοληθώ 100 τα εκατό επαγγελματικά με αυτό και να μου δοθεί η δυνατότητα να δώσω τον προσωπικό μου χαρακτήρα στις συνεργασίες μου.

Αγαπώ το καλοκαίρι γιατί όλα είναι πιο απλά, το φαγητό, τα ρούχα, όλα κυλάνε σε άλλους ρυθμούς αυτή την εποχή. Το αγαπημένο μου καλοκαίρι ήταν στην Πάρο πριν 2 χρόνια. Έζησα 4 μήνες στο νησί, όπου δούλευα και παράλληλα έκανα διακοπές. Έχω μια ιδιαίτερη σχέση με αυτό το νησί! Η απόλυτη καλοκαιρινή φωτογράφιση έγινε επίσης στην Πάρο, στην Χρυσή Ακτή. Έπρεπε να βουτήξω στο νερό την ώρα που δύει ο ήλιος. Δε θα το ξεχάσω ποτέ! Κάποια στιγμή θα ήθελα να ζήσω ένα καλοκαίρι σε ένα εξωτικό νησί, ιδανικά στον Άγιο Μαυρίκιο.

-Τρεις στιγμές που ενώ αρχικά ήθελες να φύγεις, τελικά έμεινες και τώρα το χαίρεσαι.

Πολλές φορές έχω σκεφτεί να φύγω από κάπου, είτε από κάποια δουλειά είτε από την σχολή που σπούδαζα. Έμεινα όμως για να δω τα όρια μου. Πρώτη φορά ήθελα να εγκαταλείψω την σχολή, μετά ήθελα να φύγω από την Ελλάδα (ακόμα θέλω) και κάποιες στιγμές σκέφτηκα να εγκαταλείψω το μπλογκ μου. Χαίρομαι που δεν έδρασα αυθόρμητα και έμεινα ως το τέλος.

-Τρεις ταινίες που σε έκαναν να εμπνευστείς φωτογραφίσεις.

Ο κινηματογράφος είναι η βασική πηγή έμπνευσης για όσους ασχολούνται με την μόδα, ειδικά οι ασπρόμαυρες ταινίες. Δεν έχω κάνει μέχρι στιγμής φωτογράφιση εμπνευσμένη από κάποια συγκεκριμμένη ταινία, αλλά σίγουρα θα ήθελα να κάνω με κάποια ταινία του Κούνδουρου, με την ταινία “Εκείνο το καλοκαίρι “ και με μια ταινία του Φελίνι.

-Τρεις γεύσεις που δε θα θυσίαζες για τίποτα.

Δεν κάνω θυσίες στο φαγητό. Κάνω paleo διατροφή, οπότε ακόμα και τα γλυκά μπορεί να είναι εντελώς αθώα!

 

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

