Γνώρισε την Αθηνά Κουτρουμάνος σε 9+1 απαντήσεις!

Γνώρισε την Αθηνά Κουτρουμάνος σε 9+1 απαντήσεις!

Η Αθηνά, η δημιουργός πίσω από το Mysterieuse Bibliothecaire και το A Cup Of Travel, ένα πλάσμα πολύ χαριτωμένο και χαρισματικό, είναι Βιβλιοθηκονόμος, ονειρεύεται να γίνει και Μουσειοπαιδαγωγός, ταξιδεύει, φωτογραφίζει και φωτογραφίζεται, αγαπάει την χρυσόσκονη, τα ισπανικά τραγούδια, τα ζώα, τη Βαρκελώνη, τον εθελοντισμό, το περπάτημα, τα φρουτοποιεία, τις περιπλανήσεις με τρένο, τα σοκάκια της Αθήνας, τον χειροποίητο σάκο της με τα σύνεργα για το box, το λαχταριστό φαγητό και τους φίλους από όλο τον κόσμο που τους ρωτάς τι καιρό έχει εκεί και αν χιονίζει όταν εδώ είναι καλοκαίρι. Οι δικοί της την φωνάζουν Καταΐφι και έχει πυρόξανθα μαλλιά. Σήμερα, η Αθηνά Κουτρουμάνος θα μας μιλήσει για να την γνωρίσεις σε 9+1 απαντήσεις!

9+1

(φωτό Αθηνά Κουτρουμάνος από Αθηνά Κουτρουμάνος)

Μου αρέσουν τα γυμνά πόδια, τα φαρδιά φορέματα, η θέα της θάλασσας από το εξοχικό του παππού, η δροσιά της την πρώτη ζεστή μέρα του καλοκαιριού, ο μεσημεριανός ύπνος με τα τζιτζίκια, οι φωνές των παιδιών που παίζουν στην πλατεία…. Θαρρώ ότι είμαι ένας άνθρωπος φτιαγμένος για το καλοκαίρι, τον ήλιο και την ανεμελιά. Αν μπορούσα θα είχα διδακτορικό στις καλοκαιρινές διακοπές και τα θαλασσινά εδέσματα. Είναι Μάρτιος και ήδη το μυαλό μου ονειρεύεται καλοκαιρινή σιέστα και ξάπλες στην ριγέ αιώρα μου… είμαι καταδικασμένη, το ξέρω.

-Τρία ταξίδια που θες να κάνεις.

Κροατία, Δαλματικές Ακτές. Φαίνονται φανταστικές αν και νιώθω άσχημα να μην πάω για τέταρτη φορά στη Βαρκελώνη. Θέλω να περάσω από την Αλβανία, να δω πώς είναι τα Τίρανα που έχουν περάσει τόσο δύσκολο εμφύλιο, λένε ότι είναι αρκετά όμορφα και οι παραλίες της ιδανικές.

Φυσικά να ξαναπάω Βαρκελώνη, ξανά και ξανά. Επειδή μου αρέσει πολύ και άλλωστε είμαι το πιο προβλέψιμο άτομο, άρα, ναι, θέλω να ξαναπάω στη Βαρκελώνη. Και να προσπαθήσω να φτάσω μέχρι τη Λισαβόνα, η οποία είναι η δεύτερη αγαπημένη μου πόλη.

Νότια Πορτογαλία. Πολύ χαρούμενοι άνθρωποι. Αισιόδοξοι, δεν παραπονιούνται. Είναι τόσο ωραία, που, φαντάσου, είχα γνωρίσει σε ένα ταξίδι μου στην Πορτογαλία μια Ιταλίδα η οποία την λάτρεψε, αγόρασε ένα B&B και τελικά έμεινε εκεί!

-Τρεις λόγοι για να έχεις ένα (ή και περισσότερα) κατοικίδια που θα φροντίζεις και θα αγαπάς (προαπαιτούμενο).

Θα σε κοιτάει στα μάτια σα να είσαι ο Θεός του, ο κόσμος του ολόκληρος. Ο σκύλος μου κοιτάει τη μητέρα μου σα να είναι η ζωή του. Μένει μαζί της, επειδή στο σπίτι μου μένουν οι γάτες…

Αν μάλιστα, επιλέξεις να υιοθετήσεις ένα αδέσποτο ζωάκι, θα το σώσεις. Οι άνθρωποι δεν είναι ανώτεροι από τους άλλους κατοίκους αυτού του πλανήτη και με το να αγκαλιάσεις ένα αδέσποτο μάχεσαι κατά της εμπορίας ζωής και του δίνεις ένα νέο σπίτι.

Δεν υπάρχει τίποτα πιο τέλειο από το να γυρνάς στο σπίτι μετά από μια χμμ δύσκολη, ας πούμε πολύ δύσκολη μέρα στη δουλειά και να κάνεις αγκαλιά μια χνουδωτή μπαλίτσα. Καταλαβαίνει τα πάντα, πότε είσαι άρρωστος, θλιμμένος, χαρούμενος. Και σε κάνει πιο χαρούμενο να μοιράζεσαι μαζί του την αγάπη σου και να το φροντίζεις.

-Τρία αποτελέσματα του να γυρνάς την πόλη σου με τα πόδια.

Αγαπώ το περπάτημα, όπου μπορώ να πάω με τα πόδια το προτιμώ.

Γυμνάζεσαι! Είναι τέλειο Κυριακή να πας για περπάτημα μετά από το φαγητό, τέσσερα, πέντε χιλιόμετρα. Είναι το καλύτερο για το πεπτικό και το κυκλοφορικό σου, ξέρω, θα μου πεις, είναι μαμαδίστικη συμβουλή μα είναι πέρα για πέρα αληθινή.

Ανακαλύπτεις μεριές που αλλιώς δε θα έβλεπες. Κι εγώ έτσι ανακάλυψα την γειτονιά μου που μένω και θεωρείται από τον κόσμο, επικίνδυνη λόγω του μεταναστευτικού. Αντίθετα, περπατώντας την, συνειδητοποίησα ότι δεν υπάρχει λόγος να φοβάται κάποιος. Βλέπεις τους μετανάστες οικογενειάρχες, ανθρώπους του μεροκάματου, να παίζουν με τα παιδιά τους, να είναι στα μαγαζιά τους. Επίσης, βρήκα Delicatessen. Ρουμάνικα, ρώσικα, ινδικά. Με συνέστησαν σε γεύσεις και τιμές που δε φανταζόμουν.

Είναι μια μέθοδος αντιστρές. Θα περπατήσεις. Θα σκεφτείς. Θα κάνεις διάλογο με τον εαυτό σου. Το περπάτημα σε χαλαρώνει από τις δύσκολες μέρες και σε απαλύνει από δυσάρεστους λογισμούς.

-Επιπλέον στοιχείο.

Λατρεύω να ταξιδεύω με τρένο. Είναι οικολογικό, είναι ασφαλές, είναι οικονομικό, ιδίως αν το προγραμματίσεις καιρό πριν. Γνωρίζεις πραγματικά την χώρα (ή τις χώρες) στην οποία πας. Το έχω ζήσει! Βλέπεις την εξοχή, πέρα από τους τουρίστες, εκεί κρύβεται η αληθινή ζωή. Έχω γνωρίσει κόσμο στο τρένο. Είναι άνετο μέσο. Το πιο βολικό. Μπορεί να είναι πολύωρο ταξίδι, περισσότερες ώρες από το αεροπλάνο. Μα είναι ξεκούραστο. Βιώνεις το της Ιθάκης, ζεις το ταξίδι, το οποίο έχει ξεκινήσει πολύ προτού φτάσεις στον προορισμό σου. Εκτιμάς και την εμπειρία του να πας. Η επιστροφή, ωστόσο, είναι δυσάρεστη. Γιατί σκέφτεσαι πως όλο αυτό τελείωσε. Και το τέλος, όμως, είναι μια εμπειρία που πρέπει να αποδέχεσαι γιατί το ζεις. Ύστερα, ετοιμάζεσαι για το επόμενο ταξίδι, με τρένο πάλι!

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

