Γνώρισε την Ειρήνη Κολοκυθά σε 9+1 απαντήσεις!

Σήμερα είναι κοντά μας η Ειρήνη Κολοκυθά, η δημιουργός των MOMAD (κλικ εδώ αν αγαπάς το χειροποίητο κόσμημα και θες να μάθεις περισσότερα!) για να την γνωρίσεις σε 9+1 απαντήσεις!
Η Ειρήνη είναι νέα, καλλιτέχνιδα, μαμά, επιχειρηματίας. Όπως μας εκμυστηρεύτηκε, όλο το περιβάλλον, οικογένεια, σπίτι, αποτελούν την αστείρευτη πηγή έμπνευσής της, επέκταση του εργαστηρίου, του μυαλού της. Η Ειρήνη πιστεύει ότι γινόμαστε πιο δημιουργικοί ακολουθώντας το ένστικτό μας γιατί έτσι ακουμπάμε την μεγάλη μας αλήθεια, η οποία μας οδηγεί στην πραγματική ελευθερία, στην ελευθερία αυτή την απαραίτητη για να εκφραστούμε δημιουργικά.

Βρείτε το MOMAD στο Facebook, ακολουθήστε το στο Insta και φυσικά κάνετε τις αγορές σας στο Etsy.

Εδώ σε αφήνω για να δεις τις δικές της 9+1 απαντήσεις!

Eirini Kolokytha MOMAD S For Summerphoto by Stella G Photography

Έμπνευση – παιχνίδια του μυαλού μου!
Οι περισσότερες «μεγάλες» στιγμές έμπνευσης έχουν έρθει νύχτα, είτε την στιγμή που με παίρνει ο ύπνος, είτε κατά την διάρκεια της νύχτας, όταν σηκωθώ για νερόΤότε η έκπληξη με περιμένει και κάτι μεγάλο και σημαντικό έχει παιχτεί στο μυαλό και στην ψυχή μουΚαλώς ήρθες έμπνευση!
Στιγμές επιτυχίας για εμένα είναι κάθε φορά που ξεπερνάω τον εαυτό μου!

Το καλοκαίρι, το αγαπημένο καλοκαίρι, εάν όχι όλων μας, των περισσοτέρων. Αναρωτήθηκα πολλές φορές γιατί είναι η εποχή που μου αρέσει περισσότερο; Απολαμβάνω στιγμές ηρεμίας, αλλά και έντονες στιγμές, με πάθος. Ελεύθερη και χαλαρή περισσότερο απο κάθε άλλη εποχή του χρόνου. Πλέον καταλαβαίνω πολύ καλά ότι αυτό που μου αρέσει περισσότερο αυτή την εποχή, δεν είναι το ίδιο το καλοκαίρι, είναι ο εαυτός μου σε αυτό, διανύοντας την διαδρομή – ζώντας την κάθε στιγμή!
Το δικό μου “καλοκαίρι” δεν έχει πια εποχές, το δικό μου καλοκαίρι είναι κάθε στιγμή ελευθερίας και χαράς που κατακτώ καθημερινά!

Τρία πράγματα που δεν λείπουν από την καθημερινότητα:

καφές, γιατί αλλιώς δεν ξεκινάει καν η ημέρα
οικογενειακές αγκαλιές και παιχνίδια γιατί απλά δεν γίνεται διαφορετικά
καλό φαγητο και γιατί όχι ένα ποτηρι κρασί, για να τελειώσει ομορφα η μέρα μου

Τρεις δραστηριότητες έμπνευση:

πισκέψεις σε μέρη με πολιτισμικό ιστορικό ενδιαφέρον
παρατηρώντας υλικά της φύσης
φτιάχνωντας οριγκάμι, στο σπίτι μου, στο γραφικό “Γαλανάδοτης Νάξου

Τρεις γεύσεις της παιδικής ηλικίας:

ο υποβρυχιο που με κερνάγανε οι «φίλες» της γιαγιάς μου, όταν την επισκεπτόμουν το
Πάσχα στο χωριό
ο παγωτό «πατούσα» με γευση φράουλα και σοκολάτα στα δαχτυλάκια, γιατί αυτό επέλεγα όταν ερχόταν η ώρα να σηκωθώ στις μύτες και να κοιτάξω μέσα στο ψυγείο των παγωτών
-οι τηγανιτές πατάτες γιατι μπορούσα να τις τρώω συνέχεια, με όλα και κάθε ώρα της ημέρας

Επιπλέον στοιχείο

Ελευθερία για εμένα είναι… Όσες φορές θυμάμαι να έχω αισθανθεί πραγματικά ελεύθερη, είναι οι φορές που ακολούθησα το ενστικτό μου, αυτό που ένιωθα, την μεγάλη μου αλήθεια συμφιλιώνοντάς την με κάθε είδους συνέπεια. Τότε ένιωσα πραγματικά ελεύθερη.
Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

