Γνώρισε την Ευγενία από το Oh my deer σε 9+1 απαντήσεις!

Τρεις αδελφές, ένα μπλογκ, το Oh my deer, πολλά γλυκά, υπέροχες φωτογραφίες, τρία άρθρα για να γνωρίσετε και τις τρεις. Μετά την Χριστίνα και την Σοφία, φτάσαμε σήμερα στο τελευταίο από τα τρία άρθρα αφιέρωμα στα κορίτσια του μπλογκ και στην Ευγενία!

Η Ευγενία ήρθε για να την γνωρίσεις και μας μίλησε για περιπάτους, διαγωνίσματα, βιβλία και μαγειρικές / ζαχαροπλαστικές δημιουργίες (μμμ!), σα να μας ταξίδεψε σε άλλη εποχή. Φυσικά δεν παρέλειψε να μιλήσει για την γυναικεία φιλία και τις αγαπημένες της φίλες!

Το Oh my deer, ήταν από τα πρώτα μπλογκ που διάβαζα κάπου πίσω στο 2014 (είχε ξεκινήσει το 2013 μα το ανακάλυψα λίγο αργότερα!). Πολλές συνταγές, απίστευτες φωτογραφίες. Θυμάμαι χαρακτηριστικά από τις πρώτες μου επισκέψεις μια φωτογραφία με πράσινα σταράκια (να την βρήκα!) και την αίσθηση ενός ιστότοπου που ανέδυε φαντασία, δημιουργία, ιδιαιτερότητα, φροντισμένου, επαγγελματικού. Ένας χώρος δροσερός με την αισθητική του τόσο φωτογραφικά όσο και στα κείμενα να σε ελκύει και να σε μεταφέρει. Από τότε είμαι θαμώνας του Oh my deer και το βλέπω να εξελίσσεται μαζί με τα κορίτσια! Έτσι, οι τρεις δημιουργοί πίσω από το μπλογκ, θα απαντήσουν για να τις γνωρίσετε με τις 9+1 απαντήσεις!

Αυτά τα είπαμε και στα προηγούμενα άρθρα, σήμερα γνώρισε την Ευγενία από το Oh my deer σε 9+1 απαντήσεις!

_MG_0073.jpg

Γεια σας!! Ονομάζομαι Ευγενία!! Ας μάθουμε λοιπόν και τη δική μου ιστορία!! Είμαι το μεγαλύτερο ελαφάκι. Το επάγγελμά μου είναι ιστορικός – φιλόλογος  και ασχολούμαι με ιδιαίτερα μαθήματα. Κάθε μέρα την περνάω με προετοιμασία μαθημάτων και διόρθωση διαγωνισμάτων από τα “μικρά μου τερατάκια”, όπως χαρακτηριστικά αποκαλώ τους μαθητές μου (άσχετο που είναι όλοι μαθητές Λυκείου). Τις περισσότρες φορές με τρελαίνουν με τις φωνές τους και τις διαμαρτυρίες τους για την ύλη και τις ασκήσεις που τους βάζω, αλλά στο τέλος του μαθήματος σκέφτομαι πως αντιδρούσα κι εγώ όταν ήμουν μαθήτρια και τους δικαιολογώ. Τους αγαπώ πολύ γιατί όποιες δυσκολίες και να αντιμετωπίζεις μέσα στη μέρα μπαίνοντας μέσα στην τάξη ξεχνιέσαι και παρασύρεσαι από την ανεμελιά των εφήβων που τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζουν είναι τόσο ασήμαντα (π.χ. αν θα πάμε ή δεν θα πάμε εκδρομή φέτος με το σχολείο).

Εκτός από τα μαθήματα έχω και μια άλλη αγάπη, τη ζαχαροπλαστική. Ενθουσιάζομαι με το πως τα απλά υλικά μπορούν να συνδυαστούν και να δημιουργήσουν κάτι τόσο εύγεστο και ευφάνταστο. Βλέποντας τη μαμά μου να φτιάχνει γλυκά όταν ήμουν μικρή δειλά-δειλά ξεκίνησα στο Γυμνάσιο να φτιάξω τις πρώτες μου κρέπες. Βγήκαν εξαιρετικές (η τύχη του πρωτάρη που λέμε)!! Έτσι, ξεκίνησα στον ελέυθερό μου χρόνο να φτιάχνω διάφορα γλυκά κεικ, μπισκότα κτλ. Στο Πανεπιστήμιο ξεκίνησα να φτιάχνω τα “περίεργα” θα έλεγα γλυκά, αυτά που οι περισσότεροι δεν τα πλησιάζουμε καν. Αξίζει όμως την προσπάθεια!! Ο τολμών κι ο επιμένων νικά!! Όλα αυτά όμως έγιναν με τη βοήθεια των δυο αδερφών μου.

Μιας και φτιάχναμε συχνά γλυκά όχι μόνο για μας αλλά και για τους αγαπημένους μας φίλους μας ήρθε στο μυαλό η ιδέα να τα μοιραζόμαστε και διαδικτυακά, δείχνοντας έτσι την αγάπη μας για τη ζαχαροπλαστική και προσπαθώντας να παρακινήσουμε κι άλλους να μπουν σε αυτό το μαγικό κόσμο της ζαχαροπλαστικής. Δημιουργήσαμε λοιπόν το αγαπημένο μας  blog, το ελαφάκι μας!! Ελπίζω μέχρι στιγμής να έχουμε εμπνεύσει πολλούς αναγνώστες μας!!

Το καλοκαίρι το έχω συνδυάσει με τα παιδικά μου χρόνια και τις οικογενειακές εξορμήσεις στην παραλία. Πριν ξεκινήσουμε για την παραλία προετοιμάζαμε το φαγητό, τα φρούτα μας και κάναμε πικνικ στη θάλασσα όλοι μαζί. Μετά το μπάνιο πηγαίναμε να πάρουμε παγωτό από το αγαπημένο ζαχαροπλαστείο της γειτονιάς μας, παγωτό με γεύση φυστίκι και μπανάνα. Το καλύτερο μπάνιο όμως ήταν αυτό που είχαμε κάνει αργά βράδυ με τις αδερφές μου και τον μπαμπά μου μετά από μια κουραστική μέρα στο κτήμα. Πλατσουρίζαμε μέσα στη θάλασσα και έξω μας περίμενε ένα μπολ γεμάτο με καρπούζι και πεπόνι. Η απόλυτη γεύση του καλοκαιριού!

Τρία πράγματα που δε λείπουν από την κουζίνα σου.

Τα τρια πράγματα που δεν λείπουν από την κουζίνα μου είναι τα εξής:

1) Μπωλ, μαριζ, σύρμα, μίξερ, δοσομετρητές, φόρμες για κεικ σε διάφορα μεγέθη, ταρτιέρες για να μπορώ να φτιάξω ανά πάσα ώρα και στιγμή οποιαδήποτε γλυκιά δημιουργία. Επιπλέον, ένα τηγάνι γιατί λατρεύω τις ομελέτες.

2) Από υλικά, δεν λείπουν ποτέ από την κουζίνα μου: αυγά, αλεύρι, γάλα, κρέμα γάλακτος, ζάχαρη (σε οποιαδήποτε μορφή), κακάο, σοκολάτα μπίτερ (γιαμ!!) για τις γλυκές δημιουργίες. Για τις αλμυρές δημιουργίες πρέπει να υπάρχουν στο ντουλάπι μας μπαχαρικά και στα γλαστράκια μας μυρωδικά, τυριά, αλλαντικά και λαχανικά για απίστευτους συνδυασμούς. Εκτός από αυτά δεν πρέπει να λείπει η μεγάλη μου αγάπη το ψωμί, κάθε είδους, για να φτιάχνω μπρουσκέτες και τόστ.

3) Στην κουζίνα θα πρέπει να υπάρχει ένας τεράστιος πάγκος στο κέντρο της με όλα τα απαραίτητα υλικά και συσκευές. Στο τέλος του πάγκου θα υπάρχουν σκαμπό για να μπορούν οι αγαπημένοι σου φίλοι να κάθονται και να απολαμβάνουν τις δημιουργίες σου (από την παραγωγή στην κατανάλωση!).

-Τρεις δραστηριότητες από τις οποίες αντλείς έμπνευση.

Οι τρεις δραστηριότητες από τις οποίες αντλώ έμπνευση είναι οι εξής:

Περπάτημα. Περπάτημα στη φύση, στη γειτονιά, παντού, ατελείωτο περπάτημα, στο άπειρο κι ακόμα παραπέρα. Λατρεύω να περπατάω, να ανακαλύπτω καινούργια μέρη, γειτονιές, να εξερευνώ τη φύση. Κουβαλάω μαζί μου πάντα φωτογραφική μηχανή για να απαθανατίζω τη στιγμή και κρατάω σε ημερολόγιο αυτές τις όμορφες εικόνες.

Ανάγνωση βιβλίων. Μου αρέσει πάρα πολύ να διαβάζω βιβλία και μέσα από αυτά να ανακαλύπτω καινούργιους φανταστικούς κόσμους. Ένα βιβλίο σου εξάπτει τη φαντασία και σου αφήνει μόνο του να σχηματίσεις τις προσωπικότητες των χαρακτήρων. Με την ανάγνωση βιβλίων είναι σαν να δημιουργείς μόνος σου το σκηνικό και το περιβάλλον μιας δική σου ταινίας.

Μαγειρική- Ζαχαροπλαστική. Μου αρέσει να μαγειρεύω και να φτιάχνω γλυκά για τους αγαπημένους μου φίλους και τους μαθητές μου βέβαια. Η όλη διαδικάσία είναι μαγική. Το ανακάτεμα των υλικών που μεταλλάσονται σε μια παχύρρευστη ζύμη για κεικ, ο ήχος του τσιγαρίσματος και του σβησίματος με κρασί, οι μυρωδιές που αναδύονται σπό το φούρνο και γεμίζουν όλο το σπίτι. Είναι σαν να βρίσκεσαι στο φούρνο της γειτονιάς! Θεσπέσια μυρωδιά! Το καλύτερο κομμάτι όμως είναι να βλέπεις τους άλλους να τρώνε τις δημιουργίες σου και να σου λένε «μπράβο», «συγχαρητήρια», «εξαιρετικό». Έτσι, γίνεσαι πιο δυνατή για να δημιουργήσεις περισσότερες νόστιμες συνταγές.

-Τρεις λέξεις για την γυναικεία φιλία.

Εχεμύθεια Τι πιο σημαντικό από το να ανοίξεις σε κάποιον την ψυχή σου και να ξέρεις ότι όλα θα μείνουν εκεί.

Όμορφες στιγμές. “Δείξε μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι” λέει μια παροιμία. Δεν αλλάζω με τίποτα τις όμορφες στιγμές που έχω δημιουργήσει και θα δημιουργήσω με τις φίλες μου. Είναι αυτές που θα σε βοηθήσουν, θα σου συμπαρασταθούν και θα γελάσεις μέχρι δακρύων μαζί τους.

Λυκοφιλίες. Οι φιλίες που γίνονται με σκοπό την εξυπηρέτηση κάποιων συμφερόντων. Όλοι σίγουρα μέσα στη ζωή μας έχουμε γνωρίσει κάποιες “φίλες” σαν κι αυτές. Ορισμένοι μπορεί να το έχουν καταλάβει πιο νωρίς και να έχουν απομακρυνθεί από αυτές, άλλοι πάλι όχι. Ευτυχώς στη ζωή μου έχω γνωρίσει φίλες που μπορώ να εμπιστεύομαι και να στηρίζομαι σε αυτές. Δεν έχουμε χρόνο λόγω υποχρεώσεων να συναντιόμαστε περρισότερο. Δεν πειράζει όμως, γιατί οι γερές φιλίες μένουν για πάντα. Φίλες μου σας αγαπώ πολύ!!

-Επιπλέον στοιχείο

Φθάσαμε στο τέλος αυτής της συνέντευξης και θα σας αποκαλύψω ένα μυστικό!! Μου αρέσει να βλέπω στο δρόμο τις εκφράσεις των περαστικών. Από το κρυφό χαμόγελο όταν διαβάσουν το μήνυμα ενός αγαπημένου προσώπου τους, μέχρι το κλάμα κάποιου ευσυγκίνητου ανθρώπου. Με κάνει να βιώνω το ίδιο συναίσθημα εκείνη τη στιγμή. Σε περίπτωση χαράς χαίρομαι κι εγώ μαζί τους, σε περίπτωση λύπης προσπαθώ με κάποιο τρόπο να βοηθήσω προσφέροντας ένα χαρτομάντηλο.

Ευχαριστούμε πολύ την Ευγενία και τα άλλα ελαφάκια! Αν θέλετε κι εσείς να σας γνωρίσουμε σε 9+1 απαντήσεις στείλτε μας στα σόσιαλ μήντια και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας!

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

