Γνώρισε την Μιμίκα Μιχοπούλου σε 9+1 απαντήσεις

Μιμίκα Μιχοπούλου

Στην αγαπημένη μας στήλη, σήμερα γνώρισε την Μιμίκα Μιχοπούλου σε 9+1 απαντήσεις! Ένα κορίτσι δημιουργικό, ανήσυχο, που αγαπά την τέχνη και το αποτυπώνει, το κάνει βίωμα μέσα από τις σελίδες του Fliqped (τώρα και σε έντυπη μορφή θα βρεις το όγδοο τεύχος εδώ και τα επόμενα εδώ!). Μας μιλά για το slow living, για την ιαπωνική «ανεπιτήδευτη τάξη», τι ακριβής έκφραση, για την αυτοεκτίμηση και την έκθεση και για σχέδια που μπαίνουν σε εφαρμογή! Κάπου εδώ σταματώ και αφήνω την Μιμίκα να σου μιλήσει για να την γνωρίσεις!

Σημείωση: Όπως και στο προηγούμενο αφιέρωμα με τα κορίτσια του Oh My Deer, έτσι και εδώ, οι δυο φίλες – συνεργάτιδες του Flipqed διάλεξαν να απαντήσουν τις ίδιες ερωτήσεις για να τις γνωρίσεις και τις δύο μέσα από τις διαφορετικές τους (ή και όχι;) απαντήσεις! Την επόμενη εβδομάδα η Κριστιάνα Λάλου, στο δεύτερο μέρος αφιέρωμα στα κορίτσια του Fliqped.

Mimika Mixopoulou Fliqped

credits: Vasilis Nikolopoulos

Είμαι η Μιμίκα, αλλά ακούω σε όλες τις παραλλαγές του ονόματός μου ( Μίκα, Μίκη, Μάικα, -οι φίλοι μου πειραματίζονται συνεχώς). Σπούδασα αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να μείνω μόνο σε ένα αντικείμενο. Αγαπώ την φωτογραφία, την γραφιστική, την τυπογραφία, την σκηνογραφία και το storytelling μέσω διάφορων concepts. Μόνο πρόσφατα έμαθα πως τα παραπάνω συμπυκνώνονται στο λεγόμενο creative-art direction. Ανέλαβα μάλιστα τον συγκεκριμένο ρόλο για το περιοδικό Fliqped μετά από πρόταση της Κριστιάνας, συνεργάτιδος και αγαπημένης φίλης.
Δεν κατάλαβα πολύ καλά πώς συνέβη, απλά δέχτηκα όταν μου είπε πως ήταν ένα όνειρό της που ήθελε να κάνει πραγματικότητα. Κάπως έτσι, δύο σχεδόν χρόνια μετά, προσπαθούμε να δείξουμε στο ελληνικό κοινό πώς η επιστροφή σε πιο “αργά”, πιο ποιοτικά αναγνώσματα και κατ’επέκταση η επιστροφή σε μια πιο “αργή”, πιο ποιοτική ζωή είναι μονόδρομος.
Με χαρά μου βλέπω πως το κίνημα του slow living παγκόσμια βρίσκει ολοένα και περισσότερους οπαδούς.
Είμαι περήφανη που το Fliqped είναι κομμάτι αυτής της κουλτούρας.
Το καλοκαίρι το παίρνω μαζί μου όλο τον χρόνο γιατί το χρειάζομαι συχνά πυκνά όταν τα πράγματα γίνονται πιο βροχερά και σκοτεινά. Μου θυμίζει πως ό,τι κι αν γίνει, στο τέλος υπάρχει φως και θάλασσα και καθαρός ουρανός!

-Τρία μέρη στα οποία ονειρεύεσαι να πας.

1. Στο Περού. Φαντάζομαι οροπέδια και φυτεμένες βαθμίδες και άγρια βουνά με χρώματα που δεν έχω ξαναδεί. Υλικά και υφές και γεύσεις με τις οποίες δεν έχω ξαναδουλέψει. Τώρα που κοιτάζω τα παραπάνω, δεν ξέρω αν τελικά είναι το μέρος που με γοητεύει η οτιδήποτε νέο εκεί έξω.

2. Ιαπωνία. Είναι το υπέρτατο κλισέ. Όποιος έχει ασχοληθεί κάποια έστω περίοδο της ζωής του με αρχιτεκτονική, έχει στα σχέδια του σίγουρα ένα ταξίδι στην Ιαπωνία. Η τέχνη, η μαγειρική, η αρχιτεκτονική, όλα μοιάζουν μελετημένα έως την τελευταία λεπτομέρεια. Με ελκύει αυτή η ανεπιτήδευτη τάξη.

3. Στο απέραντο, καταπράσινο λιβάδι με τα πεφταστέρια του Howl, από το Howls moving castle.
Θα μπορούσα να μένω για πάντα στο καλυβάκι του και να μιλάμε κοιτάζοντας τον ουρανό ξαπλωμένοι στο χορτάρι. Ναι, είναι ένας χαρακτήρας που ερωτεύομαι ξανά και ξανά.

-Τρεις φόβοι και πώς τους ξεπέρασες.

1. Το να αγαπώ πρώτα τον εαυτό μου. Είναι ένας μεγάλος μου φόβος, το να φανώ εγωκεντρική, να μην δίνει προτεραιότητα στους άλλους. Δεν τον έχω ξεπεράσει ακόμη αλλά αρχίζω να αποδέχομαι πως δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να με φροντίζω και να λέω που και που όχι.

2. Το να εκτεθώ. Σε επαγγελματικό επίπεδο το να τολμήσεις να κάνεις κάτι που αγαπάς κόντρα σε όσα σου λένε οι άλλοι για σταθερότητα (τί είναι αυτό;), οχτάωρο και συντάξεις. Ανέκαθεν επέμενα στο να κάνω κάτι δικό μου, ή με συνεργάτες που εκτιμώ και σέβομαι. Νιώθω τυχερή που το έχω βρει αυτό με το Fliqped.

3. Η στασιμότητα. Ο μεγαλύτερος φόβος από όλους. Η αιτία που με βγάζω συχνά και με το ζόρι εκτός comfort zone. Δεν νομίζω πως ξεπερνιέται ποτέ, όμως τον ξορκίζω με το να ονειρεύομαι και να κάνω κάθε μέρα από ένα βήμα που θα με φέρει πιο κοντά σε αυτό που βλέπω ως μελλοντικό εαυτό μου.

-Τρία σχέδια που δεν έχεις βάλει ακόμη σε εφαρμογή μα θα μπουν σύντομα.

1. Πρέπει να διαλέξω μόνο τρία ε! Αρχικά να κάνω ένα ταξίδι στο εξωτερικό. Θα γίνει άμεσα. Πριν από τα γενέθλιά μου το Φθινόπωρο. Δεν ξέρω γιατί έχω πάθει τέτοια εμμονή αλλά όταν ταξιδεύω, νιώθω ζωντανή.

2. Να εξελίξω τις ικανότητές μου και τις γνώσεις μου πάνω στην γραφιστική, οτιδήποτε έχει να κάνει με το έντυπο και την οπτικοποίηση. Θέλω να παρακολουθήσω κάποια workshops από Σεπτέμβρη και ανυπομονώ.

3. Να καταφέρουμε μαζί με την υπόλοιπη ομάδα του Fliqped να γινόμαστε καλύτεροι σε κάθε τεύχος. Αυτό το τελευταίο έχει ήδη μπει σε εφαρμογή.

Ευχαριστούμε πολύ πολύ την Μιμίκα Μιχοπούλου που μοιράστηκε μαζί μας τις 9+1 απαντήσεις της! Την επόμενη εβδομάδα σειρά έχει το άλλο κορίτσι του Flipqed η Κριστιάνα Λάλου.

Και θυμήσου, αν θες κι εσύ να μας επισκεφθείς, και να απαντήσεις στο δικό μας καλοκαιρινό λεύκωμα, δεν έχεις παρά να μας στείλεις μήνυμα στα σόσιαλ μήδια!

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

