Γνώρισε την Κριστιάνα Λάλου σε 9+1 απαντήσεις!

Εβδομάδα μπαίνει, εβδομάδα βγαίνει και εμείς εδώ όπως κάθε Τρίτη, έχουμε συνέντευξη σήμερα! Γνώρισε την Κριστιάνα Λάλου σε 9+1 απαντήσεις! Η Κριστιάνα, πολυγραφότατη, πολλών ενδιαφερόντων και πολυγλωσσότατη (ναι, ξέρουμε, δεν υπάρχει αυτή η λέξη), ψάχνεται, καταπιάνεται με πολλά και είναι η κινητήριος δύναμη του Fliqped (τώρα και σε έντυπη μορφή θα βρεις το όγδοο τεύχος εδώ και τα επόμενα εδώ!).

Σημείωση: Όπως και στο προηγούμενο αφιέρωμα με τα κορίτσια του Oh My Deer, έτσι και εδώ, οι δυο φίλες – συνεργάτιδες του Fliqped διάλεξαν να απαντήσουν τις ίδιες ερωτήσεις για να τις γνωρίσεις και τις δύο μέσα από τις διαφορετικές τους (ή και όχι;) απαντήσεις! Την προηγούμενη εβδομάδα μας έδωσε τις 9+1 απαντήσεις της η Μιμίκα Μιχοπούλου, στο πρώτο μέρος αφιέρωμα στα κορίτσια του Fliqped. Το διάβασες;

Kristina Lalou Fliqped

Το όνομά μου είναι σύμπτυξη των ονομάτων των γονιών μου, εξ’ου και το Κριστιάνα.
Είμαι Ravenclaw, INFP και Δράκος στο κινέζικο (όλα σοβαρές πληροφορίες), θεωρητικά πολύγλωσση και πρακτικά awkward. Έχω ασχοληθεί με την ιστορία τέχνης, την μουσική, με το θέατρο και την ψυχολογία που τα σπούδαζα κιόλας. Τα γλωσσολογικά σαν χόμπι και τις ξένες γλώσσες. Αλλά η μεγάλη μου αγάπη ήταν πάντα το γράψιμο.
Είμαι η Editor του Fliqped και το ξεκίνησα το καλοκαίρι του 2015, μαζί με ένα μικρό στρατό από δημιουργικούς φίλους. Το creative άλλο μου μισό και πολύ κοντινός μου άνθρωπος, είναι η Μιμίκα, η designer του Fliqped, χωρίς την οποία δεν μπορώ να φανταστώ να δουλεύω σε οτιδήποτε στο μέλλον.

-Τρία μέρη στα οποία ονειρεύεσαι να πας.

  1. Αγία Πετρούπολη. Γιατί λατρεύω την Ρωσία και θέλω απελπισμένα να γυρίσω το Hermitage και να χαθώ μέσα για ώρες. Να πάω το φθινόπωρο, δηλαδή στο ψοφόκρυο και να κυκλοφορώ τυλιγμένη με κασκόλ, σκούφο, γάντια και βαρύ παλτό. Να το ζήσω δηλαδή σαν τις ηρωίδες των Ρώσων συγγραφέων που διάβαζα μεγαλώνοντας. Κατά προτίμηση χωρίς να με πατήσει το τρένο αλά Άννα Καρένινα.
  2. Τόκυο. Γιατί αγαπώ τις αντιθέσεις της Ιαπωνίας. Από το μίνιμαλ στο πολύ εκκεντρικό και το εξτρίμ. Από την ηρεμία και το κομψό, στο απόλυτο κιτς και το χάος. Αν μπορούσα να επιλέξω μέρος να ζήσω για μια πενταετία, θα ήταν το Τόκυο. Βόλτα με ποδήλατα, σούσι και ράμεν,Harajuku και Ghibli theme park. Ιδανικό μέρος για μια διδυμίνα.
  3. Σεούλ. Για τα καλλυντικά. Οκ και για τοstreet food. Αλλά κυρίως για τα κορεάτικα καλλυντικά, τα οποία είναι τα καλύτερα του κόσμου και πολύ cost effective. Επίσης για να εξασκήσω τα πολύ κακά κορεάτικα που μιλάω. Τέλος για το fashion week τους. Ένα οποιοδήποτε, είναι όλα το ίδιο καταπληκτικά.

-Τρεις φόβοι και πώς τους ξεπέρασες.

  1. Φοβόμουν τα σκυλιά. Τραγικά πολύ. Δεν πλησίαζα ούτε κουτάβι. Τον ξεπέρασα τον φόβο γιατί ήρθε η Κοραλία στο σπίτι. Ένα κακομαθημένο, μα αξιολάτρευτο border collie και τα ξεπέρασα όλα αμέσως. Μετά ήρθε και η Ματίλντα. Και πλέον θέλω όλα τα σκυλιά του κόσμου σπίτι μου. Και τα δικά σας, ναι, φέρτε τα μου.
  2.  Ο φόβος της αποτυχίας. Δεν λες ότι το ξεπέρασα αλλά πλέον κοιτάω να προσπαθήσω όσες φορές μπορώ κάτι πριν τα παρατήσω. Μέχρι πριν δυο χρόνια δεν έκανα τίποτα για να μην αποτύχω. Αποθρασύνθηκα όμως και εγώ κάποια στιγμή, γιατί έβλεπα τον κόσμο γύρω μου να κάνει ότι του κατέβει άφοβα. Λέω και εγώ μωρέ, σιγά πια! Η αποτυχία είναι θετικό τελικά. Είναι μάλλον γενναιότητα.
  3. Ήμουν πολύ σοβαροφανής και δεν έδειχνα την αγάπη μου και πολύ. Πλέον τα δείχνω όλα και νιώθω πιο ελεύθερη. Σταμάτησα να φοβάμαι ότι δεν θα αγαπηθώ. Ευτυχώς η ανταπόκριση ήταν αυτή που θα ήθελα. Δείχτε συναισθήματα!

-Τρία σχέδια που δεν έχεις βάλει ακόμη σε εφαρμογή μα θα μπουν σύντομα.

  1. Να πάρω κάτι πτυχία γλωσσών που έχω αφήσει στη μέση και έχω τύψεις.
  2. Να πάω ένα μικρό τουρ σε όλους μου τους φίλους που μένουν Ευρώπη και μου φωνάζουν να πάω πολύ καιρό. Αυτό ελπίζω να γίνει μέχρι τον Δεκέμβριο. Ας προσευχηθούμε λοιπόν όλοι μαζί…
  3. Τέλος, να γίνει το περιοδικό αυτό που έχουμε οραματιστεί μαζί με την υπόλοιπη ομάδα και να μην είναι pro bono πια, αλλά να πληρωνόμαστε όλοι για την δουλειά μας. Θεωρώ σχεδόν εγκληματικό να έχει μια επιχείρηση έσοδα και να μην πληρώνει τους συνεργάτες της, κάτι που πλέον έχει γίνει σχεδόν νόρμα παγκοσμίως, ειδικά στον κλάδο μας.

-Επιπλέον στοιχείο.

Fun facts: Έχω δυο σκυλίτσες που αγαπώ άπειρα, την Κοραλία (από το Coraline του Neil Gaiman) και την Ματίλντα (από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Roald Dahl).
Έχω αδυναμία στην βροχή, το φθινόπωρο, τις κόκκινες ομπρέλες, τα puns, τα μακαρόν του Laduree, τους στίχους του Dylan και του Cohen.

Ευχαριστούμε πολύ τα κορίτσια του Fliqped, την Κριστιάνα και την Μιμίκα που ήταν κοντά μας! Αν και εσείς θέλετε να διασκεδάσουμε το καλοκαίρι, να διασκεδάσετε με τις ερωτήσεις μας και να μας διασκεδάσετε με τις απαντήσεις μας στείλτε μας στα διαδικτυακά κανάλια για θα οργανώσουμε συνεντευξούλα!

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!

