Γνώρισε την Ναταλία από το Annabelle Moda σε 9+1 απαντήσεις!

Αν θες ρούχα στα μέτρα σου, με ύφασμα και σχέδιο της αρεσκείας σου, τότε η Ναταλία είναι ο άνθρωπός σου. Αγαπά την δημιουργία, τα πουά υφάσματα γιατί τα βρίσκει διαχρονικά, κλασικά, μοντέρνα και ρομαντικά, τα συνδυάζει όλα, το μπλε της γαλήνης, της εμπιστοσύνης και της ελευθερίας. Μέσω διαδικτύου στο Annabelle Moda σχεδιάζει αυτό που θα της ζητήσεις, εξειδίκευσή της; Υπέροχες φούστες, μεσάτες και θηλυκές που αναδεικνύουν την πιο κοριτσίστικη και παιχνιδιάρικη πλευρά σου. Φορέματα, ακόμη και ρουχαλάκια ασορτί για εσένα και το μικρούλι σου που σε λίγο διάστημα παραδίδονται στην πόρτα σου. Εσύ δεν έχεις παρά να διαλέξεις κάτι από τον φωτογραφικό της κατάλογο και να μετρήσεις και να της δώσεις τις διαστάσεις που θα σου ζητήσει! Την έχω δοκιμάσει, ξέρω τι σου λέω… Επαγγελματισμός και μεράκι συναντούν τα ωραία υφάσματα, την έμπνευση και την μόδα. Μα τώρα, η Ναταλία από το Annabelle Moda είναι κοντά μας για να την γνωρίσεις σε 9+1 απαντήσεις!

Anabelle moda.jpg

Είμαι η Ναταλία. Ποια είναι η Ναταλία? Μια γυναίκα που από κορίτσι πάντα ήθελε να είναι ελεύθερη, πάντα να μαθαίνει νέα πράγματα, που χρειάζεται τις αλλαγές και δεν μπορεί να είναι στάσιμη, για αυτό και στα 21 της έκανε ένα ταξίδι στην Ελλάδα για διακοπές και πέρασε άλλα 21 χρόνια εδώ.

Έχω τελειώσει νοσηλευτική αλλά δεν μπορούσα να βλέπω πόνο στα ματιά των ανθρώπων και έτσι δεν ασχολήθηκα άλλο. Στη ζωή μου  έχω κάνει  πολλές δουλείες αλλά μία μου τράβηξε το ενδιαφέρον… το πατρόν και το ράψιμο. Παίρνεις ένα κομμάτι ύφασμα και μπορείς να δημιουργήσεις ένα αριστούργημα.  Τότε, έβαλα στόχο να μάθω περισσότερα πάνω στο ράψιμο. Δούλευα χρονιά σε μια βιοτεχνία ρούχων στο Κολωνάκι με έναν υπέροχο άνθρωπο που μου έδωσε πολλές ευκαιρίες και δυνατότητες να μάθω πολλά πράγματα πάνω στην δουλειά.

Πώς ξεκίνησε το δικό μου το κομμάτι με ρωτάς. Εντελώς ξαφνικά, ένα Σαββατοκύριακο μου ήρθε ιδέα να ράψω φούστες. Δανείστηκα, λοιπόν, μια ραπτομηχανή από την φίλη μου και χωρίς πατρόν, με μια μεζούρα έφτιαξα κάποια κομμάτια τα οποία άρεσαν στις φίλες μου και εξαφανίστηκαν σε χρόνο ρεκόρ. Εκεί είπα γιατί όχι! Έτσι δειλά δειλά ξεκίνησα να δημιουργώ την δική μου συλλογή. Έχει γίνει κάτι σαν ψυχοθεραπεία μου. Με κάνει να ξεχνάω τα καθημερινά προβλήματα. Πολλές φορές όταν δεν είμαι καλά για να μη σκέφτομαι και υπεραναλύω τις καταστάσεις μπαίνω στο ατελιέ μου και δημιουργώ. Το όνομα για την σελίδα μου δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να βρω. Βγήκε από το όνομα της κόρης μου. Όπως κάθε μητέρα βλέπει το παιδί της πιο όμορφο στον κόσμο έτσι και εγώ ονόμασα την σελίδα μου Annabelle Moda (ΑΝΝΑ + όμορφη).

Η κόρη μου είναι  ο καλύτερος μου σύμβουλος αλλά και  η δύναμη μου, το στήριγμα μου και η ευτυχία μου.

Πως γίνεται μέσω ίντερνετ να ράψει κάποιος ένα ρούχο με ρωτάς… Όταν μου έρχεται μήνυμα και με ρωτάνε τι νούμερα έχουν οι φούστες, τότε εγώ απαντώ… Δεν φτιάχνω νούμερα, ράβω στα μέτρα σας. Θέλω την μέση σου και το μήκος που θα ήθελες να έχει η φούστα και… έτοιμη!

«Μααα… αν δεν μου κάνει?» Όταν παραγγέλνεις μέσω ίντερνετ ένα S πόσο σίγουρη είσαι ότι θα σου κάνει? Γίνεται να δώσεις τα εκατοστά σου και μετά να μη σου κάνει? Τα περισσότερα μηνύματα που έχω λάβει αφού έχουν παραλάβει και έχουν φορέσει το ρούχο μου, είναι  η φράση που έχει γίνει σλόγκαν μου… Ναταλία μου! η φούστα μου ήρθε «κουτί».

Δεν ράβω ίδια κομμάτια. Τι εννοώ; Πριν ξεκινήσω να κάνω την παραγγελία την «μελετώ» πολύ την κοπέλα, προσέχω πολύ όταν ακούω  π.χ. «δεν θέλω να φουσκώνει σε αυτό ή σε εκείνο το σημείο.» Για κάθε κοπέλα φτιάχνω κάτι ξεχωριστό, ώστε να την κολακεύει το ρούχο που θα της ετοιμάσω.

Είναι δύσκολοι καιροί τώρα και έχουμε περιορίσει όλοι τα ψώνια μας. Κάποιες γυναίκες έχουν καιρό να νιώσουν όμορφα. Και χαίρομαι πάρα πολύ όταν διαβάζω κριτικές στην σελίδα μου: «Φόρεσα την φούστα σου σε μια βάφτιση και έκανα την διαφορά», ή «Ένιωθα πολύ όμορφη», «Με έβγαλες ασπροπρόσωπη», δεν υπάρχει καλύτερη ανταμοιβή για μένα.

Τα υφάσματα που διαλέγω για τα ρούχα είναι βαμβακερά και με ζωντανά χρώματα. Χρώματα που μας φτιάχνουν την διάθεση, και την ανεβάζει όπως το καλοκαίρι. Άλλωστε, λόγος που δεν έφυγα από την Ελλάδα είναι ο ήλιος που βλέπεις σχεδόν όλο το χρόνο. Είναι ο ήχος των κυμάτων και η θέα της θάλασσας. Δεν είναι ότι λατρεύω το κολύμπι, μου αρκεί να κάθομαι και να την χαζεύω… Με ξεκουράζει, με γεμίζει ενέργεια, με εμπνέει.

-Τρεις συμβουλές που ακολουθείς καθημερινά.

Αν η σημερινή μου ήμερα δεν ήταν καλή, τότε λέω στο εαυτό μου- πως ήταν απλά μία μέρα. Και από αύριο ξημερώνει μια καινούργια μέρα και θα έχω μια ακόμα ευκαιρία για να ξεκινήσω από την αρχή.

Πρέπει στην ζωή μας να έχουμε ένα σκοπό. Εάν αναβάλουμε συνεχώς τα σχέδιά μας και συνεχίζουμε να κάνουμε πράγματα που δεν μας εκφράζουν, οι πιθανότητες να κοιτάξουμε πίσω αργότερα στη ζωή μας και να το μετανιώσουμε είναι πολλές.

Και φυσικά, δεν αφήνω για αύριο κάτι που μπορώ να κάνω σήμερα. Έτσι με έμαθαν οι γονείς μου.

-Τρία χαριστικά  που σε διαμόρφωσαν.

Το πείσμα. Καλώς ή κακώς με το πείσμα έχω καταφέρει πολλά πράγματα στην ζωή μου.

Η συνέπεια. Είμαι συνεπής στην δουλεία μου και γενικά επιζητώ συνέπεια από ανθρώπους στην ζωή μου.

Το πρόγραμμα. Είμαι άνθρωπος του προγράμματος. Και αν μπορούσα να προγραμματίσω για ένα χρόνο μπροστά τις δουλειές μου θα ήμουν πανευτυχής. Αλλά όπως λέει και η παροιμία: «Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, ο Θεός γελάει.».

-Τρία πράγματα που έχεις στο χώρο που εργάζεσαι.

Οπωσδήποτε μουσική, χωρίς την μουσική δεν λειτουργώ, δεν οδηγώ, δεν με παίρνει ύπνος αν δεν έχω ανοιχτό ραδιόφωνο να σιγοπαίζει.

Το κινητό μου. Δυστυχώς είμαι εξαρτημένη, είναι δίπλα μου πάντα και παντού.

Και φυσικά, ο γάτος μου. Ο γλυκούλης δεν φεύγει ούτε στιγμή από κοντά μου. Αγαπημένη του θέση είναι η καρέκλα μου που κάθομαι για  να ράψω. Οπότε φαντάζεστε γίνεται μάχη καθημερινά για την θέση,ο καημένος δεν βολεύεται πουθενά άλλου και γκρινιάζει πολύ μετά.

-Επιπλέον στοιχείο.

Και ως επιπλέον στοιχείο για μένα θα πω την φράση του Paulo Coelho:  Ποτέ δεν κάνει να εγκαταλείπουμε το όνειρο μας! Τα όνειρα τρέφουν την ψυχή μας, όπως ακριβώς η τροφή τρέφει το σώμα μας. Όσες φορές κι αν χρειαστεί να γευτούμε πίκρες στη ζωή μας και να βλέπουμε τις ελπίδες μας να ναυαγούν, εμείς πρέπει να συνεχίσουμε παρ’ όλα αυτά να ονειρευόμαστε!

Ευχαριστούμε πολύ πολύ την Ναταλία με τα ωραία χρώματα και τις ωραίες σκέψεις. Αν θες και εσύ να μοιραστείς μαζί μας 9+ 1 απαντήσεις δεν έχεις παρά να μας στείλεις στα σόσιαλ μήντια, και πού ξέρεις, μπορεί το επόμενο αφιέρωμα να είναι για σένα!

