Guest Post από «Call me M» Summer Smoothie!

H «M» γράφει στο Do You Speak Gossip, για lifestyle, μόδα, μαγειρικές περιπέτειες και πολλά άλλα ακόμη ενδιαφέροντά της -μπες και δες!- από τον Γενάρη του 2011, αλλά μπορείς να την βρεις και εδώ!
Σήμερα, είναι τιμή μας, να παρουσιάσει στο S For Summer ένα καλοκαιρινό -στο κλίμα μας, άλλωστε…- post…
Σας αφήνω να το απολαύσετε και φυσικά, να το δοκιμάσετε… Ήδη πήρα τα υλικά για να το δοκιμάσω, επειδή φαίνεται -και είμαι σίγουρη ότι θα είναι- υπέροχο!
«Μ» σ’ ευχαριστούμε πολύ πολύ για την επίσκεψή σου! Αναμένετε και δική μου στο δικό της blog, σύντομα!

Καλοκαιρινό Smoothie από την Call me M

Όταν η Summer μου ζήτησε να γράψω ένα guest post στο blog της, δέχτηκα με μεγάλη μου χαρά. Αγαπώ πολύ το καλοκαίρι και το blog της Summer μυρίζει καλοκαίρι όλο το χρόνο! Γι’ αυτό θέλω να την ευχαριστήσω, που μου έκανε την πρόταση, και με φιλοξενεί σήμερα εδώ.

Σκεφτήκαμε να μοιραστώ μαζί σας μια καλοκαιρινή συνταγή για δροσιστικά smoothies φρούτων, μιας και τα λατρεύω και εγώ, και είναι ο καλύτερος και τρόπος να  ενσωματώσουμε τα φρούτα στην καθημερινή μας ζωή.  

 

Τι θα χρειαστείτε:

          1 μπανάνα

          4-5 φράουλες

          Μερικά κεράσια

          Μερικές φέτες ανανά

          Μερικές φέτες μάνγκο

          Λίγο χυμό πορτοκάλι

          Παγάκια

Εκτέλεση:

Κόβουμε όλα τα υλικά μας σε κομματάκια και τα βάζουμε σ’ ένα μίξερ για φρούτα (κρατάμε αν θέλουμε μερικά στην άκρη για ντεκόρ). Προσθέτουμε λίγο χυμό πορτοκάλι (ή νερό αν προτιμάτε), στη βάση του μίξερ για να γίνει πιο εύκολο το ανακάτεμα των φρούτων και να μην είναι πολύ πηκτό το smoothie. Προσθέτουμε μερικά παγάκια, για να το κάνουμε έξτρα δροσιστικό.

Ανακατεύουμε με το μίξερ για μερικά δευτερόλεπτα, και σερβίρουμε αμέσως σε ποτήρια της προτίμησής μας. Προαιρετικά, γαρνίρουμε τα ποτήρια με τα φρούτα που κρατήσαμε στην άκρη.

 

Όπως είδατε, είναι μια πάρα πολύ απλή διαδικασία και μπορείτε να κάνετε άπειρους συνδυασμούς με τα φρούτα (ή και τα λαχανικά) που προτιμάτε. Είναι το τέλειο ρόφημα για το καλοκαίρι! Καλή σας απόλαυση λοιπόν!

Y.Γ. Αν θέλετε να δείτε το δικό μου guest post στο Do you speak gossip, πατήστε εδώ!

6 σκέψεις σχετικά με το “Guest Post από «Call me M» Summer Smoothie!

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!