Το πιο νόστιμο Banoffee

Αν σ’ αρέσουν τα γλυκά, αν έχεις φίλους που τους αγαπούν τα νόστιμα επιδόρπια, αν έχεις αγαπημένους που θέλεις να ευχαριστήσεις, ή αν απλώς πήρες πολλές μπανάνες και τρελαίνεσαι για μπισκότο και καραμέλα, είσαι στο σωστό άρθρο!

Toffee Banoffee. Δηλαδή ένας γευστικός εκρηκτικός συνδυασμός, όπου το μπισκότο αγκαλιάζει την καραμέλα και πάνω τους ξαπλώνουν γλυκές μπανάνες, καλύπτονται με αφράτη κρέμα και τριμμένη σοκολάτα. Ναι, το παραδέχομαι. Είμαι ερωτευμένη με αυτό το γλυκό -και ας έχει αστείο όνομα!

Κάθε φορά που το φτιάχνω εκπλήσσω τον ίδιο μου τον εαυτό. Δεν θέλει καθόλου κόπο από εσένα, μόνο υπομονή για να παγώσει. Λοιπόν, πάμε γιατί σε λίγο θέλω να γλείφεις τα δάχτυλά σου.

Να τι θα χρειαστείς!
-2 κουτιά μπισκότα (γύρω στα 300 γραμμάρια, παίρνω με σοκολάτα γάλακτος το ένα και το άλλο με σοκολάτα και καραμέλα, μα διάλεξε ό,τι θες!)
-100 γραμμάρια μαργαρίνη (ή βούτυρο)
-ένα κουτάκι έτοιμη καραμέλα σε κονσέρβα (ή ένα γάλα ζαχαρούχο σε κονσέρβα που το βράζεις κλειστό για 3 ώρες ώστε να κάνεις καραμέλα)
-300 γραμμάρια crème fraîche
-2 ώριμες μπανάνες
-100 γραμμάρια σοκολάτα (υγείας ή γάλακτος)

Λιώνεις το βούτυρο σε μπεν μαρί. Παράλληλα τρίβεις τα μπισκότα (το κάνω στο multi). Βάζεις το 1/4 από τα τριμμένα μπισκότα στην άκρη, θα τα χρειαστούμε αργότερα. Στα 3/4 ρίχνεις το βούτυρο και τα ανακατεύεις. Τα στρώνεις καλά και ομοιόμορφα μέσα στο σκεύος που θα σερβίρεις το γλυκό, αφού πρώτα το βουτυρώσεις καλά. Οπότε έφτιαξες την βάση του γλυκού! Την βάζεις μισή ώρα στο ψυγείο να παγώσει.

Ο χρόνος αυτός φτάνει για να φτιάξεις δική σου καραμέλα αν θες, με ζάχαρη και άλλα δύσκολα… Αν διάλεξες την δική μου οδό, κάθισε να διαβάσεις λίγο το blog μου, έχω και άλλες συνταγές, δες, ή καθάρισε την κουζίνα ή πήγαινε μια βόλτα το σκύλο σου, ή απλώς ξεκουράσου! Όλοι αξίζουμε ένα μισάωρο-δώρο ησυχίας πού και πού!

Μετά, αφού παγώσει η βάση σου, ρίχνεις από πάνω την καραμέλα (όπως και αν την έφτιαξες/πήρες, δεν έχει σημασία). Μετά ρίξε λίγο από το τριμμένο σου μπισκότο και απλώνεις από πάνω τις μπανάνες. Εγώ τις κόβω ροδέλες και τις βάζω την μία δίπλα στην άλλη. Εσύ κάνε το όπως σου φαίνεται πιο βολικό.

Ξανά τριμμένο μπισκότο και σοκολάτα (όχι όλα, ωστόσο, για να βάλεις και στο τέλος!). Έπειτα απλώνεις σχολαστικά την crème fraîche και αφού ρίξεις και το υπόλοιπο μπισκότο, τρίβεις νιφάδες από την σοκολάτα (με το εργαλείο που καθαρίζεις τα καρότα ή τις πατάτες) και διακοσμείς το γευστικό σου αριστούργημα.

Απολαμβάνεις. Πολύ.

Γενικώς, όσο μείνει στο ψυγείο, τόσο το καλύτερο. Εμείς δεν έχουμε καταφέρει να το ξαναβάλουμε ποτέ μέσα. Αλλά αυτά έχουν όλα τα ωραία. Τελειώνουν!

5 σκέψεις σχετικά με το “Το πιο νόστιμο Banoffee

    1. Καλησπέρα Ελένη! Μπορείς να ζητήσεις είτε από ζαχαροπλαστείο, είτε σε καταστήματα με τρόφιμα, σούπερ μάρκετ! Είναι εναλλακτική για την σαντιγύ, οπότε αν δε βρεις, φτιάξε (ή αγόρασε) σαντιγύ. Απλώς με την κρέμα ζαχαροπλαστικής που σου προτείνω και θα γλιτώσεις φαντάζομαι θερμίδες και ζάχαρη και θα γίνει πιο ελαφρύ και παιχνιδιάρικο το γλυκό σου στην γεύση! Δοκίμασέ το και αν το θυμηθείς επιστρέφεις να μας πεις εντυπώσεις!

  1. μου τρεχουν τα σαλιααααα θα το κανω σιγουρα το σαββατο γιατι θα εχω παρεα!!! μια ερωτηση μονο για την κρεμα μπορω να κανω τη κρεμα που κανω κ στο cheesecake??γιατι εδω που ειμαι δε νομιζω να βρω τετοια κρεμα που λες και η σαντιγυ δε μ αρεσει!!!

    1. Go for it! Νομίζω θα ταιριάζει! Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ και ακούγεται πολύ καλή ιδέα! Με μια συμφωνία, μετά θα μου πεις εντυπώσεις! 😉

  2. Παράθεμα: Ικαρία | S For Summer

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!