Γνώρισε την Ελένη Μοράντζη σε 9+1 απαντήσεις!

Η Ελένη είναι φοιτήτρια, φάσιον άικον και η διάσημη μπλόγκερ πίσω από το Mor’s Caravan. Αγαπά τον καφέ, τα βιβλία, τα 70ιζ αξεσουάρ, είναι δυναμική, γλυκειά και πολύ χαριτωμένη. Θα αναρωτιέσαι πού την ξέρω τόσο καλά. Είμαστε διαδικτυακές φίλες, γνωριστήκαμε μέσω ίνσταγκραμ όπου ανεβάζει καταπληκτικά στόρυζ (κι εγώ άλλωστε λολ), κάνει αμίμητους συνδυασμούς και μας μυεί στην ενδοχώρα της μόδας, μας παίρνει μαζί της σε όλα τα ωραία events που γίνονται στην Ελλάδα και μας εμπνέει στο στυλ και στην διάθεση!

Για να γνωρίσεις κι εσύ την Ελένη καλύτερα, συνέχισε να διαβάζεις! Μιλάμε για όνειρα, στόχους, πώς γίνονται πραγματικότητα, για το καλοκαίρι την καλύτερη εποχή για να τα κάνεις όλα πιθανά, για καλούς φωτογράφους, για φοβίες, αεροπλάνα, ταξίδια, την Μάνη (αχ εκεί θα πάμε και ταξίδι μέλιτος το καλοκαιράκι με τον αγαπημένο μου!), την Γεωλογία (ε ναι έχουμε ευρύ πεδίο συζήτησης) και φυσικά την μόδα και τον αγαπημένο κόσμο της Ελένης Μοράντζη!

Γνώρισε την Ελένη Μοράντζη σε 9+1 απαντήσεις!

Morscaravan s for summer.jpg

φωτογράφος: Δώρα Δημητρίου

Γεια σας γεια σας! Είμαι η Ελένη Μοράντζη και είμαι η δημιουργός του blog Μorscaravan!

Το Morscaravan λειτουργεί εδώ και ενάμιση χρόνο και είναι ένα όνειρο ζωής! Σκεφτόμουν πολύ καιρό πριν το φτιάξω και σε μια κρίσιμη στιγμή που η σχολή (σπουδάζω δυστυχώς Γεωλογία) ήταν σχεδόν ανυπόφορη αποφάσισα να το φτιάξω! Όσο για το όνομα Μor απο το Μοράντζη και Caravan που σημαίνει καραβάνι πιστεύοντας ότι το καραβανι της Μοράντζη θα ταξιδεύει σ’ όλο τον κόσμο! Μου αρέσει κυρίως η μόδα και είναι το κύριο θέμα το οποίο πραγματεύονται τα blog post μου!

Αγαπώ το Instagram @elenimorantzi καθώς εκεί μοιράζομαι καθημερινά ό,τι μου συμβαίνει και συνομιλώ με τους ακόλουθούς μου! Είναι τρομερό πόση αγάπη παίρνω μέσα από τα μηνύματα και πόσο χαρούμενη είμαι που ο κόσμος αγκάλιασε το Morscaravan τόσο πολύ!

Αγαπώ τα ταξίδια αλλά δεν έχω κάνει κανένα καθώς φοβάμαι τα αεροπλάνα… δεν έχω youtube καναλι και δεν ξέρω αν θέλω να κάνω να σας πω την αλήθεια!

Προς το παρόν δουλεύω, σπουδάζω και ασχολούμαι με το blogging, όμως στο μέλλον θα ήθελα να ασχολούμαι μόνο με την μεγάλη μου αγάπη το Morscaravan!

Μια συμβουλή προς ολους τους αθεράπευτα ονειροπόλους εκεί έξω…. να προσπαθείτε για τα όνειρά σας, να τα κάνετε πραγματικότητα!

Ευτυχισμένος είσαι όταν ζεις το όνειρό σου… όσο δύσκολο κι αν είναι!

Και η καλύτερη εποχή να ονειρευτείς, να αγαπήσεις, να παθιαστείς είναι το καλοκαίρι!

-Τρία πράγματα που ερωτεύεσαι το καλοκαίρι.

Κόκκινη μυτούλα

Μαυρισμένο δέρμα

Αλάτι στα μαλλιά

-Τρία σχέδια για φέτος το καλοκαίρι.

Να πάω στην Μάνη επιτέλους,….

Να πάω σε ένα νησί που δεν έχω πάει

Να μαυρίσω πιο πολύ απο πέρυσι

-Τρία πράγματα που δεν θα ήθελες να αλλάξεις.

Το Morscaravan

Την φωτογράφο μου

Τις φίλες μου

-Επιπλέον στοιχείο.

Ένα μικρό μυστικό που δεν είναι τόσο μυστικό είναι ότι είμαι πολύ κοντή 1.50 παρακαλώ. Γελάω όταν μου λένε ότι είμαι μοντέλο αφού στις φωτογραφίες φαίνομαι πανύψηλη…αα ρε Δώρα (η φωτογράφος μουυ) .

Τίποτα δεν μπορεί να σε κρατήσει μακρυά απο τα όνειρά σου….ΤΙΠΟΤΑ.

Ευχαριστούμε πολύ πολύ την Ελένη Μοράτζη του Mor’ s Caravan για τις  9+1 απαντήσεις της! Αν θες κι εσύ να πάρεις μέρος στο θερινό μας αφιέρωμα dm στο ίνσταγκραμ κι αν επιλεγείς θα επικοινωνήσουμε για περαιτέρω πληροφορίες!

4 σκέψεις σχετικά με το “Γνώρισε την Ελένη Μοράντζη σε 9+1 απαντήσεις!

  1. Να είναι πάντα καλά η Ελένη….! δημιουργική, γεμάτη χαμόγελο και να ζει όμορφα τα όνειρά της. Με κάθε σεβασμό η μόνη μου παρατήρηση:
    Ελένη, σβήσε το επίρρημα «δυστυχώς» από τις σπουδές σου στην Γεωλογία. Η Επιστήμη που σπουδάζεις είναι εξαιρετική και γεμάτη από τα μυστήρια της φύσης και της ζωής.
    Τις καλησπέρες μου και στις δυό σας.

    1. Ωραία προοπτική στην σπουδή της Ελένης! Άλλωστε, μπορεί και η επιστήμη να συμπράξει με την τέχνη και κάπου να συναντηθούν και να συνδυαστούν για μια ζωή γεμάτη και ισορροπημένη! Ωστόσο, καταλαβαίνω και την Ελένη που αποζητά κάτι πιο δημιουργικό ενδεχομένως και σχετικό με το κομμάτι του blogging με το οποίο ασχολείται. Καλησπέρα και ευχαριστούμε για το πέρασμα!

      1. Το θέμα είναι εκείνη να συναντήσει τα όνειρά της όπως τα ζωγραφίζει. Η Δική μας γνώμη είναι δευτερεύουσα και ίσως υποκειμενική. Να είναι πάντα καλά. Καλό ξημέρωμα.

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!