Γνώρισε την Μαρία Κόφου σε 9+1 απαντήσεις!

Η Μαρία είναι ταξιδιάρα ψυχή. Και ταξιδιάρικο σώμα επίσης. Η γη γυρίζει και εκείνη διαλέγει τα σημεία στην υδρόγειο και τα επισκέφτεται, τα ζει και μετά μας αφηγείται τα ταξίδια της, μας δίνει ταξιδιωτικές συμβουλές και πολύχρωμες προτάσεις στο T-Stories (T for Travel of course) from My World. Διαβάζοντάς την ξεσηκώνομαι για την επόμενη εξόρμηση, μακρινή ή κοντινή, έτσι για να εμπλουτίσω τις στιγμές, τις μέρες και την ζωή μου. Αχ και να ξερες πόσο θα ήθελα να ζω με αυτούς τους ρυθμούς τους δικούς της…

Μαρία Κόφου T-Stories

Γεννήθηκα στην Αθήνα από μαμά Καλαματιανή και μπαμπά Κωνσταντινουπολίτη και νομίζω πως οι (προσφυγικές) ρίζες μου φταίνε και για τον μεγάλο μου έρωτα, τα ταξίδια! Σπούδασα δημοσιογραφία στο Πάντειο και στη συνέχεια μετακόμισα στην Ιταλία για ζήσω το μεγάλο μου ιταλικό love story. Δούλεψα, γύρισα αρκετά τη γείτονα χώρα, έκανα και ένα μεταπτυχιακό στην Επικοινωνία και τα Digital Media στο Μιλάνο και επέστρεψα Ελλάδα. Τα τελευταία 2 χρόνια λοιπόν με βρίσκεις στην Αθήνα, δουλεύω ως Social Media Strategist και Digital PR στη Bakers Digital Communication ενώ παράλληλα γράφω σε διάφορα websites και διατηρώ το προσωπικό μου travel blog www.travelstoriesfromyworld.com.

Τα Σαββατοκύριακα επιδιώκω να κάνω ταξίδια εντός Ευρώπης γιατί αν δε μπω σε αεροπλάνο 3 φορές το μήνα, νιώθω ότι κάτι δεν κυλάει σωστά στη ζωή μου, ενώ 2 φορές το χρόνο ταξιδεύω overseas. Φέτος πήγα Ινδία και σε ένα μήνα ετοιμάζω το επόμενο ταξίδι μου που είναι και όνειρο ζωής. Θα διασχίσω τη Ρωσία, τη Μογγολία και μέρος της Κίνας με τον Υπερσιβηρικό!

-Τρεις αυθόρμητες εξορμήσεις.

Η πρώτη ήταν όταν έμενα στην Ισπανία. Μια μέρα ξυπνήσαμε με τη φίλη και τότε συγκάτοικό μου Λ. και αποφασίσαμε ότι την επόμενη θα ταξιδεύαμε για Cordoba & Sevilla.

Η δεύτερη ήταν όταν έμενα στην Ιταλία. Θυμάμαι ήταν Παρασκευή, μόλις μου είχαν ανακοινώσει στο ξενοδοχείο που δούλευα πως δε θα μου ανανέωναν τη σύμβαση. Ήμουν μέσα στα νεύρα όταν γύρισα σπίτι. Ο φίλος μου, για να μου φτιάξει τη διάθεση, μου δήλωσε ότι την επόμενη κιόλας θα φεύγαμε για Φλωρεντία. Μου πέρασαν όλα, ειδικά όταν είδα από κοντά το Ponte Vecchio την επόμενη μέρα.

Η τρίτη ήταν ένα βράδυ που ήμουν με φίλους για ποτό στην Αθήνα και τους ανακοίνωσα ότι είχα βρει φθηνά εισιτήρια για Ρώμη. H E. που με γνώριζε μόλις μερικούς μήνες μου είπε απλά: «Κλείσε εισιτήριο και για μενα και φύγαμε». Από τότε είμαστε αχώριστες.

-Τρεις λόγοι που θα αντισταθείς σε ένα ταξίδι.

Αυτή νομίζω πως είναι η πιο δύσκολη ερώτηση που μου έχουν κάνει μέχρι τώρα και θέλει λίγη σκέψη. Η αλήθεια είναι πως πολύ δύσκολα θα με εμπόδιζε κάτι ή κάποιος να ταξιδέψω. Αν όμως έπρεπε να αντισταθώ οπωσδήποτε, τότε οι 3 λόγοι θα ήταν οι εξής:

  1. Οι δικοί μου άνθρωποι με χρειάζονται δίπλα τους.
  2. Έχουν τελειώσει οι ημέρες άδειας που δικαιούμαι από τη δουλειά.
  3. Έχει τελειώσει το travel fund μου και πρέπει να κάνω υπομονή μέχρι να συγκεντρώσω και πάλι χρήματα για το επόμενο ταξίδι μου.

-Τρεις αξέχαστες εμπειρίες σου.

Η διανυκτέρευση σε πλωτό σπίτι κάπου στη Νοτιοδυτική Ινδία.

Η πρωινή κουβέντα (στα ισπανικά) με ένα πιτσιρικάκι από τη φυλή Κούνα στα νησιά San Blas της Καραϊβικής.

Το μπάνιο και το μασάζ με λάβα μέσα στο ηφαίστειο Totumo κοντά στην πόλη Cartagena της Κολομβίας.

-Επιπλέον στοιχείο.

Σε 2 μήνες ακριβώς ετοιμάζομαι να κάνω πραγματικότητα ένα μεγάλο μου όνειρο. Θα διασχίσω με τον Υπερσιβηρικό ολόκληρη τη Ρωσία, θα μείνω σε yurt για 2 νύχτες στη σιβηρική στέπα της Μογγολίας και θα ολοκληρώσω το ταξίδι μου στο Σινικό τείχος και στην πρωτεύουσα της Κίνας, στο Πεκίνο.

Το μεγαλύτερό μου όμως όνειρο είναι να γυρίσω κάποια στιγμή όλη τη Λατινική Αμερική.

2 σκέψεις σχετικά με το “Γνώρισε την Μαρία Κόφου σε 9+1 απαντήσεις!

Let me hear your voice! Η γνώμη σου Εδώ έχει αξία!